Alde centralvarmeproblem
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-12-07 08:52

Når jeg kører med min Alde 3000 på lave varmegrader (i cv´en), så går den
ofte i baglås. Lige effter start går kontrollampen i rødt, og det kræver
genstart at få gang i den igen.

Det sker tilsyneladende oftest når campingvognen er kold og er kommet op i
temperatur - så går fyret ikke i gang efter en pause. Som om at der udløses
startforsøg, men vandet er alligevel for varmt til genstart og fyret
slukker - og melder fejl.

Nogen der har prøvet det?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, egenvægt 925 kg,

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-12-07 04:02

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> wrote in message
> [...]
> temperatur - så går fyret ikke i gang efter en pause. Som om at der
> udløses startforsøg, men vandet er alligevel for varmt til genstart og

Hej Per jeg har sendt dig en mail.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : BigMac

Dato : 22-12-07 10:39

> Hej Per jeg har sendt dig en mail.
> --
> Hilsen Jørgen
> Toyota Landcruiser 3,0 D-4D
> LMC Lord Ambassador 560 RD
> Garmin SP 2610, 2650 og GPS 12
øøh - OK

Fra : Jørgen L.

Dato : 22-12-07 21:50

> øøh - OK

Ja jeg ville have flere informationer, så med mindrer du selv har noget at
tilføje ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-12-07 21:17

> Hej Per jeg har sendt dig en mail.

Ikke modtaget. Husk min nye mailadresse ;)

Jeg ku´ ik´ lige finde din.

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-12-07 02:05

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke modtaget. Husk min nye mailadresse ;)
>
> Jeg ku´ ik´ lige finde din.

jeg replyede på dit oprindelige indlæg

min mail er Jlyn AT privat DOT dk