Til inspiration
Fra : Jan Boegh

Dato : 13-12-07 20:57

Kære medcampister.

I en voldsomt behov for at mindes sol og sommer har jeg været ved at
opdatere min campingside med lidt beskrivelser og nogle billeder.

http://jan.boegh.net/Rejser/Camping/Camping.htm
Rul ned for neden og se en lille beskrivelse og nogle billeder fra pladser,
vi har besøgt. Er der interesse for det, kommer der flere.

Er det til glæde for nogen er det godt og ellers gør det nok ikke nogen
skade.

vh

Jan

Jan Bøgh | http://jan.boegh.net
In the beginning God made 'the light.' Shortly thereafter God made three big
mistakes. The first mistake was called MAN, the second mistake was called
WO-MAN, and the third mistake was the invention of THE POODLE.