Campingpladspriser online
Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 10-12-07 10:01

Ved hjælp af Campingpladspriser.dk er det muligt, at finde og
sammenligne overnatningspriser på campingpladser i Danmark, og andre
dele af Europa.

Priserne er udregnet.

Prisudregningerne i Campingpladspriser online er lagt ud på
internettet som interaktive regneark, som er en del af Microsoft
Office-pakken.

For at få mest muligt ud af Campingpladspriser.dk, er det bedst at
bruge disse prisudregninger, da du selv kan sortere og filtrere, som
du har lyst til.

Ved hjælp af campingpladspriser online og vejledningen, vil du faktisk
være i stand til at finde den billigste campingplads, på en hvilken
som helst dato, og i et hvilket som helst område af Europa. Et
eksempel på dette vil senere fremkomme via denne vejledning.

For at dette kan lade sig gøre, kræver det at samtlige priser og
sæsondatoer på campingpladserne i Europa, er ført ind i
prisudregningerne på Campingpladspriser.dk, og det har jeg desværre
ikke nået endnu. Men alligevel kan du få ekstremt meget ud af at bruge
vejledningen.

Med venlig hilsen

Morten

www.campingpladspriser.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-12-07 19:17

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev...

Ved hjælp af Campingpladspriser... (cut-a-lot)

Please Morten - opslag i opslagsgruppe og ikke i en debatgruppe!

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Per H

Dato : 10-12-07 20:09

On Mon, 10 Dec 2007 09:01:16 -0800 (PST), "Campingpladspriser.dk"
> [...]

>Ved hjælp af Campingpladspriser.dk er det muligt, at finde og
>sammenligne overnatningspriser på campingpladser i Danmark, og andre

Jeg syndtes at den ser noget rodet ud, Håber på bedring
Vh Per
skype

Fra : Lars from Denmark

Dato : 10-12-07 21:28

Campingpladspriser.dk wrote:
> Ved hjælp af Campingpladspriser.dk er det muligt, at finde og
> sammenligne overnatningspriser på campingpladser i Danmark, og andre
> dele af Europa.
>
> Priserne er udregnet.

Måske - udregnet efter hvad. Telt Campingvogn autocamper - hvor ændrer man
det !

Lars

Fra : urlex

Dato : 10-12-07 15:09

On 10 Dec., 19:01, "Campingpladspriser.dk"
<sammenl...@campingpladspriser.dk> wrote:
> [...]
> prisudregningerne på Campingpladspriser.dk, og det har jeg desværre
> ikke nået endnu. Men alligevel kan du få ekstremt meget ud af at bruge

virker ikke med OPERA og hvad koster det ? skal man være medlem
hos dig ?

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 11-12-07 10:31

On 10 Dec., 21:28, "Lars from Denmark" <lar...@NOSPAMgmail.com> wrote:

> Måske - udregnet efter hvad. Telt Campingvogn autocamper - hvor ændrer man
> det !
>
> Lars

Hej Lars

Det er overnatningsprisen, der er udregnet, og det er ligemeget, om du
kommer i telt, med campingvogn eller autocamper.

Der er ikke noget du skal ændre. Du skal bare klikke på den
prisudregning, som passer til dig/din familie.

mvh

Morten

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 11-12-07 10:34

On 10 Dec., 23:08, urlex <rolex6...@kokage.dk> wrote:

> virker ikke med OPERA og hvad koster det ? skal man være medlem
> hos dig ?- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg ved ikke, hvad OPERA er i denne sammenhæng. Det koster ikke noget,
og du skal ikke være medlem.

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 11-12-07 10:43

On 10 Dec., 20:09, Per H <traman...@gmail.com> wrote:

> Jeg syndtes at den ser noget rodet ud, Håber på bedring
> Vh Per
> skype

Vi kan jo håbe på, at du kan hjælpe til med at rode den ud.

Hilsen

Morten

Fra : MetroHenrik

Dato : 12-12-07 07:58

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse
[...]

Hej Morten.

jeg måtte stoppe rimeligt hurtigt.
Hvornår er mine børn voksne?
Mine unger er 18 (voksen), 15 (voksen nogle steder) og 8 (barn)
Jeg har i de sidste år været ude for at den mellemste nogle steder er voksen
og nogle steder barn. Dette skel kan variere fra 10 til 18, som jeg har
oplevet.
Som du kan se kan jeg ikke rigtigt vælge nogle af dine kategorier, før dette
spørgsmål er afklaret. Herefter kan jeg få yderligere et problem. Hvor er 4
voksne og 1 barn?

Godt initiativ, alligevel.

Henrik

Fra : Bjarne

Dato : 12-12-07 08:56

In article <e1545cbe-f3b8-4075-9685-0f5587630321@b1g2000pra.googlegroups.com>,
   "Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> writes:
> [...]
> Prisudregningerne i Campingpladspriser online er lagt ud på
> internettet som interaktive regneark, som er en del af Microsoft

Hm. jeg får denne fejl :

"Hvis du vil bruge denne Web-side interaktivt, skal du have
Microsoft® Internet Explorer 4.01 eller senere og
Microsoft Office Web Components. Se Web-stedet for Microsoft Office
for at få flere oplysninger.
"

Så er jeg udelukket.

mvh,
Bjarne

Fra : urlex

Dato : 12-12-07 02:30

On 11 Dec., 19:33, "Campingpladspriser.dk"
<sammenl...@campingpladspriser.dk> wrote:

> Jeg ved ikke, hvad OPERA er i denne sammenhæng. Det koster ikke noget,
> og du skal ikke være medlem.

OPERA er en norsk udviklet browser, meget bedre/hurtigere end MS
Internet Explorer, og sproget er selvfølgelig også på dansk.

http://www.opera.com/download/ husk at downloade den internationale
med dansk sprog !!!

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 12-12-07 10:18

On 12 Dec., 07:58, "MetroHenrik" <metrohen...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> spørgsmål er afklaret. Herefter kan jeg få yderligere et problem. Hvor er 4

Hej Henrik

Du skal bruge 2 voksne--1 barn på 18, 1 barn på 15 og 1 barn på 8-----
den er ikke lavet endnu, men jeg har den i tankerne.
Det samme gælder 4 voksne og 1 barn på 8 år. Den er lavet, dog kun i
alfabetisk orden, indtil videre.

Hilsen
Morten

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 12-12-07 10:19

On 12 Dec., 08:56, b...@INGENSPAMc.dk (Bjarne ) wrote:

> Hm. jeg får denne fejl :
>
> "Hvis du vil bruge denne Web-side interaktivt, skal du have
> Microsoft(R) Internet Explorer 4.01 eller senere og
> Microsoft Office Web Components. Se Web-stedet for Microsoft Office
> for at få flere oplysninger.
> "
>
> Så er jeg udelukket.
>
> mvh,
> Bjarne

Hej Bjarne

Prøv at kigge på nedenstående link

http://interaktive.campingpladspriser.dk

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 12-12-07 10:26

> [...]
> spørgsmål er afklaret. Herefter kan jeg få yderligere et problem. Hvor er 4

Hold øje med nedenstående link, for at se, hvornår jeg har opdateret
de 2 prisudregninger.

http://campingpladspriser.dk/side1090.htm

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 12-12-07 22:24

Online prøve

Via nedenstående link, kan du afprøve, om du kan åbne
prisudregningerne i Campingpladspriser online. Den fil som åbnes er
ikke særlig stor, så den skulle gerne reagere med det samme. Jeg har
selv erfaret, at på en ny computer, med Windows Vista og Microsoft
Office 2000 installeret, åbnes disse prisudregninger upåklageligt. Man
skal give tilladelse til at computeren må køre Active-X, men det
spørger den dig om.

http://campingpladspriser.dk/side1240.htm

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Bjarne

Dato : 13-12-07 08:05

In article <6c6182a2-1163-49b4-bcd4-954776b67eaf@e6g2000prf.googlegroups.com>,

> Hej Bjarne
> Prøv at kigge på nedenstående link
> http://interaktive.campingpladspriser.dk

Jeg tror ikke du forstod mit budskab. Det du har lavet er Microsoft special
programmering og kan kun anvendes hvis man har købt Microsoft produkter.

Der er en hel verden udenfor Microsoft og det er der jeg er.

mvh,
Bjarne

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 15-12-07 11:18

Værktøjslinien

Værktøjslinien er placeret lige ovenover prisudregningen, når du åbner
denne. Holder du musen henover de enkelte ikoner/funktioner, vil du få
oplyst, hvilket navn de har. Derudover kan du højreklikke inde i
prisudregningen, og der vil fremkomme en liste over stort set de samme
funktioner. Den væsentligste forskel, er en ekstra funktion, som er
ret så vigtig, hvormed du kan slette/indsætte hele kolonner eller
rækker. Du kan også finde Værkstøjskassen Egenskaber, hvor den
vigtigste funktion er, at man kan søge i prisudregningen. Er du ikke
tilfreds med farvesammensætningerne, kan du også ændre på dem, plus
mange andre ting.

De vigtigste ikoner/funktioner vil være:

Fortryd--med denne kan du altid fortryde den/de sidste handlinger du
har lavet.

Sorter stigende--her sorterer du en kolonne. F.eks. en pris-kolonne,
hvor den billigste campingplads vil blive vist først.

Sorter faldende--her sorterer du en kolonne. F.eks en pris-kolonne,
hvor den dyreste campingplads vil blive vist først

Autofilter--denne funktion gør, at du kan udelade nogle af rækkerne.
F.eks. kan du, hvis du ikke er medlem af nogle af
campingorganisationerne(DCU, FDM osv.), sørge for at disse ikke vil
blive vist i din prisudregning.

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 16-12-07 11:00

Min priskolonne

Når du har åbnet prisudregningen, kan du med fordel gøre det sådan, at
du kun har den priskolonne fremme, som passer til dig. Vi antager nu,
at du vil beholde den kolonne, som hedder Pris 3. Nu skal du klikke,
med venstre musetast, på bogstavet H lige ovenover kolonnen Pris 1, og
holde tasten nede, samtidig med, at du trækker over mod højre, til
bogstavet I ovenover kolonnen Pris 2. Nu er disse 2 kolonner blevet
markeret med en anden farve, og nu skal du højreklikke i selve det
markerede område. I dialogboksen, som fremkommer skal du holde musen
henover ordet "slet", og derefter klikke på kolonner. Nu er kolonnen
Pris 3 rykket over i kolonnen H osv. Nu skal du slette kolonnen Pris 4
med bogstavet I. Højreklik på bogstavet I, og hold musen henover
"slet", og klik på kolonner.

Husk at du kan fortryde, en handling/flere handlinger du har udført.

Med venlig hilsen

Morten

www.campingpladspriser.dk

Fra : Jan Boegh

Dato : 16-12-07 20:02

Campingpladspriser.dk skrev i
9807ec7a-41de-4352-b2eb-753211271325@e25g2000prg.googlegroups.com
dette:

Det var så dit eget indlæg nr 10. i denne tråd om din hjemmeside.
Læste du ikke Carsten Stages kommentar?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 16-12-07 20:09

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i meddelelsen

> Det var så dit eget indlæg nr 10. i denne tråd om din hjemmeside.
> Læste du ikke Carsten Stages kommentar?

Jeg kunne så følge op med at gøre opmærksom på, at det vist efterhånden
handler om noget teknik bag en hjemmeside hvilket slet ikke hører til i
denne gruppe.

Derfor Morten, flyt debatten om de tekniske ting vedrørende din hjemmeside
til en relevant gruppe. find den rette via dette link: http://usenet.dk

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage