Istrien i Kroatien hvor ligger det ?
Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 07-12-07 19:10

hej Alle,

jeg håber at i kan hjælpe mig, jeg er nemlig ved at plænlagge en sommer
ferie (kombineret familje og dykker ferie)
Familje medsigt er der nogle af mine venner der har talt godt for camping
Lanterna som ligger i Istrien, Kroatien.
så nu er udfordringen jo at se om det er et okay sted som udgangspunkt for
dykning.

Første skrit er ligesom at finde ud af hvor Istrien ligger
så er der nogle der kender til steder, har nogle link til nogle over sigts
kort eller ligende så jeg kan se hvor det ligger, for jeg har nemlig et
oversigts kort over dykker center i Kroatien, men kan ikke finde Istrien på
det kort.

Oversigtskort over Kroatien med links til centre :
http://www.diving.hr/main/gdje.asp?L=eng

hvis der er nogle der har erfaringer med at lave en kombineret familje og
dykker ferie til Kroatien, eller forslag til andre steder end Istrien jeg
skal kikke på så er jeg meget åben for forslag.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-12-07 19:30

"Morten Dall Darmer" <mrnews@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Første skrit er ligesom at finde ud af hvor Istrien ligger

http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Istria.png

mvh/Preben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-12-07 21:55

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen

> http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Istria.png
>
> mvh/Preben

Som du kan se på henvisning fra Preben, så dækker Istrien det område, som på
dit eget link er nr. 1.
Camping Lanterna ligger mellem Porec og Novigrad. Det er en meget stor og
dejlig plads. Vi var der for et par år siden.
Her er et par links:
http://www.camping-adriatic.com/croatia/istria/porec/camping/lanterna

Lidt om dykning ( som jeg ikke har nogen som helst erfaring med)

http://www.danskbilferie.dk/camping-mobilhome-telt-italien-adriaterhavet-lanterna-priser.html

Søg selv på Camping Lanterna i google, så får du et hav af links og
beskrivelser af området, heraf en hel del på dansk.

Kurt

Fra : madsbjerg@get2net.dk

Dato : 07-12-07 20:39

On 7 Dec., 21:55, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:

> [...]
>
> Søg selv på Camping Lanterna i google, så får du et hav af links og
> beskrivelser af området, heraf en hel del på dansk.

Hej morten.
Kroatien er et skønt land at besøge,og efter sigende er det et godt
sted at dykke.
Se min hjemmeside der omhandler det at feriere i kroatien,næsten
uunværlig hvis man ikke har været der før.
http://hjem.get2net.dk/madsbjerg
Med venlig hilsen.
Preben.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 08-12-07 11:50

Mange Mange tak foir de mange gode link, der er noget at få læst igennem,
men godt ser det ud

mvh Morten