MS Windows
briani 27239
Problem med "menuen start" ? (Vista)
Fra : Autocadster

Dato : 05-02-08 18:40

Den står lige som lidt til højre og ligger under min menu linje,
hvilket gør de øverste ikoner ubrugelige.

Hvis jeg sætter den til windows klassisk version, ja så er der no
problemo.

Vil meget nødigt igennem en reinstallation, da der er mange programmer
der hver i sær er sat specielt op.

Se billede her http://kortlink.dk/4s88

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : jama

Dato : 05-02-08 18:57

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemo.
>
> Vil meget nødigt igennem en reinstallation, da der er mange programmer der

Så behold den klassiske version.
Mvh.Jama

Fra : Autocadster

Dato : 05-02-08 19:19

jama formulerede tirsdag:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så behold den klassiske version.

Nej... det andet virker jo på alle andre maskiner i huset, må prøve at
kontakte HP

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-02-08 19:35

Autocadster skrev:

> Den står lige som lidt til højre og ligger under min menu linje,
> hvilket gør de øverste ikoner ubrugelige.

Hvilken den? Åh, du vil have at vores øjne skal hoppe op og ned
for at få mening i dit spørgsmål, når det kun havde taget 3
sekunder mere at skrive det sammenhængende.

Har du prøvet at trykke på monitorens auto-knap for at se om det
hjælper?

--
Bertel

Fra : Autocadster

Dato : 05-02-08 21:59

Bertel Lund Hansen kom med følgende:

> Hvilken den? Åh, du vil have at vores øjne skal hoppe op og ned
> for at få mening i dit spørgsmål, når det kun havde taget 3
> sekunder mere at skrive det sammenhængende.

Øh hvad...

> Har du prøvet at trykke på monitorens auto-knap for at se om det
> hjælper?

Har du prøvet at se billede på link...

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-02-08 22:31

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Bertel Lund Hansen kom med følgende:

> [...]
Jeg kan ikke se noget billede på linket. Jeg kan se et indlæg på et Forum,
hvor du skriver, at du har vedhæftet et billede. Men jeg kan ikke se det
vedhæftede, men jeg kan se, at jfr. reglerne kan man ikke vedhæfte
filer/billeder til indlæg i forummet?

Kurt

Fra : Ole Bole

Dato : 05-02-08 23:29

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvor du skriver, at du har vedhæftet et billede. Men jeg kan ikke se det
> vedhæftede, men jeg kan se, at jfr. reglerne kan man ikke vedhæfte

så! nu har vi balladen.......

Fra : Autocadster

Dato : 05-02-08 23:39

Den 05-02-2008, skrev Ole Bole:
> så! nu har vi balladen.......

Ikke rigtigt

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Autocadster

Dato : 05-02-08 23:37

Endnu et smart indlæg fra Kurt B. Andersen 05-02-2008:
> [...]
> hvor du skriver, at du har vedhæftet et billede. Men jeg kan ikke se det
> vedhæftede, men jeg kan se, at jfr. reglerne kan man ikke vedhæfte

Hvilke regler, men det er nu sådan det er... men nevermind, har fået
mail fra en der kunne løse problemet.

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-02-08 22:21

> Endnu et smart indlæg fra Kurt B. Andersen 05-02-2008:
>
> Hvilke regler, men det er nu sådan det er... men nevermind, har fået mail
> fra en der kunne løse problemet.
>
> --
Det var nu ikke reglerne jeg ville sørge for blev overholdt. Jeg ville bare
gøre opmærksom på, at jeg ikke kunne finde det vedhæftede billede, og så
kunne jeg se, at der i reglerne stod, at der ikke måtte vedhæftes. Deraf
udledte jeg, at de måske havde filtreret dit vedhæftede billede fra. Det var
ikke for at lege netbetjent. Jeg kan se, at Bertel heller ikke kan finde det
vedhæftede.

Kurt

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-08 00:08

Autocadster skrev:

> Har du prøvet at se billede på link...

Jeg prøvede linket. Jeg fandt intet billede.

--
Bertel