MS Windows
briani 27239
Sidste nyt om Vista SP1
Fra : getdion@gmail.com

Dato : 05-02-08 10:58

Fra : jesper

Dato : 05-02-08 15:06

"getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse
news:fo9db9$c66$1@news.dansketelecom.com...
> http://windowsvistablog.com/blogs/windowsvista/archive/2008/02/04/announcing-the-rtm-of-windows-vista-sp1.aspx

God nyhed
Håber det også gælde 64 bit versionen.

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 05-02-08 16:24

> God nyhed
> Håber det også gælde 64 bit versionen.

Det er også første gang jeg læser en forklaring på hvorfor Windows update er så tung at
danse med.
Rom blev ikke bygget på een dag

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-02-08 22:26

"getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i meddelelsen
> http://windowsvistablog.com/blogs/windowsvista/archive/2008/02/04/announcing-the-rtm-of-windows-vista-sp1.aspx

Sidste nyt? Det er 4-5 dage siden, at jeg opdaterede min vista med sp 1
(dansk).
Umiddelbart har jeg ikke rigtigt mærket noget til, at den skulle være blevet
hurtigere m.m., men det skal så også siges, at det er begrænset, hvad jeg
har udsat den for.
Man skal have tålmodighed med opdateringen, som tog flere timer. På et
tidspunkt troede jeg, at den var gået i stå, men heldigvis var jeg tålmodig.

Kurt

Fra : KeNzO

Dato : 06-02-08 01:59

> Sidste nyt? Det er 4-5 dage siden, at jeg opdaterede min vista med sp 1
> (dansk).

hvor har du hentet den henne?
kunne ikke finde den på micro$ofts hjemmeside

Fra : jesper

Dato : 06-02-08 11:41

"KeNzO" <NOm@il.com> skrev i en meddelelse

> hvor har du hentet den henne?
> kunne ikke finde den på micro$ofts hjemmeside

Der ligger en beta version på dansk , den skal dog afinstalleres før du kan
installere den rigtige version der kommer i april.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 06-02-08 17:22

"jesper" <jpnono@nuinuit.dk> skrev i meddelelsen

> Der ligger en beta version på dansk , den skal dog afinstalleres før du
> kan installere den rigtige version der kommer i april.

OK! Det forklarer, at jeg endnu ikke har fået den via de automatiske
opdateringer.

Fra : Rado

Dato : 06-02-08 20:08

On Wed, 6 Feb 2008 17:21:45 +0100, "Philip Nunnegaard"
<philip@fjerndettehitsurf.dk> wrote:

>"jesper" <jpnono@nuinuit.dk> skrev i meddelelsen

>OK! Det forklarer, at jeg endnu ikke har fået den via de automatiske
>opdateringer.

Den bliver vist først frigivet om 5-6 uger, og det er kun den engelske
og nogle få andre hovedsprog.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-02-08 22:18

"jesper" <jpnono@nuinuit.dk> skrev i meddelelsen

> "KeNzO" <NOm@il.com> skrev i en meddelelse

> Der ligger en beta version på dansk , den skal dog afinstalleres før du
> kan installere den rigtige version der kommer i april.

Det er release candidate, som vist er den sidste før den endelige kommer.
Det havde jeg faktisk ikke engang lagt mærke til. Jeg bemærkede bare, at der
ikke stod noget om beta.

Kurt