MS Windows
briani 27239
Fejl på Hard Disk/CHKDSK
Fra : AB

Dato : 03-02-08 14:12

Jeg har konstanteret fejl på min ene HardDisk. Kørt CHKDSK - men bliver der
ikke lavet en log og hvor kan jeg evt. finde den ??

mvh
AB

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-02-08 14:23

On Sun, 3 Feb 2008 14:12:23 +0100, "AB" <a.bruun@tiscali.dk> wrote:

>Jeg har konstanteret fejl på min ene HardDisk. Kørt CHKDSK - men bliver der
>ikke lavet en log og hvor kan jeg evt. finde den ??

CHKDSK er mere rettet mod problemer i filsystemet, og egner sig ikke
til hardware.

Hvsi du har mistanke til fysiske fejl på harddisken skal du bruge et
diagnostik værktøj fra harddisk fabrikanten eller evt et SMART
værktøj.

Du kan finde en pæn samling diagnostik værktøjer her:
http://www.ultimatebootcd.com/

<mlr>

Fra : Poul Madsen \(7250\)

Dato : 03-02-08 16:46

"AB" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har konstanteret fejl på min ene HardDisk. Kørt CHKDSK - men bliver
> der ikke lavet en log og hvor kan jeg evt. finde den ??
>
> mvh
> AB
Højre klik på denne computer- Administere
Logbog-Program-Winlogon

Mvh.
Poul