Nyt trådløst netværk - Belkin USB
Fra : Vidal

Dato : 06-02-08 15:41

Jeg har fået mit netværk til at køre, som det
skal, men ...

Jeg har købt en USB reciever - Belkin - som
modtager og har installeret den på en stationær.
Den viser lidt svingende signalstyrke, ligger
mellem 2-3 ud af fem, så sådan set skulle den jo
virke.

Det hele er sat op uden kryptering eller andre sære
ting, som jeg endnu ikke har fundet ud af og den
modtager fint sin ip-adresse fra routeren.

Den kan bare ikke få fat i internettet via browseren.

Den har en grafik, der viser en fin forbindelse mellem
routeren og computeren, men mangler forbindelsen fra
routeren til internettet.

Det skal tilføjes, routeren også er trådløs forbundet
med en bærbar og to stationære og der er ingen problemer
med at komme på nettet.

Kan det være WinXPs Explorer ikke kan 'finde ud af'
at komme i forbindelse med det netværk USB recieveren
opretter. Det trådløse netværk er repræsenteret i
Netværksteder og den gamle forbindelse er deaktiveret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard