Outlook 2003 langsom som f....
Fra : heecom :-\)

Dato : 05-02-08 16:16

Hejsa.

Har kørt med Outlook 2003 i ca. 1½ år uden probs.
Lidt efter lidt er programmet gradvist blevet langsommere og langsommere.
Jeg har fuldt opdatet virusprogram (AVG), scanner 1 gang ugentligt, samt
kører ad aware ligeså. Har prøvet at reinstallere/rette fejl.. outlook'en,
samt lige opgraderet fra 512 mb til 1GB RAM...

Ideer?

Pft
Mvh
/HEE :)

Fra : Søren Blom

Dato : 05-02-08 18:57

"heecom " <xyz@mail.dk> skrev

> [...]
> kører ad aware ligeså. Har prøvet at reinstallere/rette fejl.. outlook'en,
> samt lige opgraderet fra 512 mb til 1GB RAM...

Din PST fil er blevet for stor.

Du kan ændre størrelsen på din PST fil, ved at ryde op i din indbakke. sendt
post osv.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-02-08 16:21

On Tue, 5 Feb 2008 18:57:15 +0100, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>Din PST fil er blevet for stor.
>
>Du kan ændre størrelsen på din PST fil, ved at ryde op i din indbakke. sendt
>post osv.

Så skal den altså være meget stor ... men det kan jo være.

Jeg har typisk en .pst-fil på et par GB og 2.000 mails i Indbakke - på
en gl. 500 Mhz-maskine. Så hvis man har en bare lidt up-to-date maskine,
burde man sjældent få problemer.

Har man alle mulige gamle mails, så kan det være en god idé at oprette
en separat .pst-fil til arkiv - fx én om året, eller én til særlige
mails, som indeholder store vedhæftninger.

Deusden kan det hjælpe at komprimere .pst-filerne en gang imellem (tager
tid, hvis de er store, så gør det evt. når PCen ikke skal bruges til
andet).

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,