E-Mail
webnoob 5265
Agent 4: Min Sent-mappe er pludselig tom
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-02-08 15:42

Hej alle

Jeg har brugt Agent 4 i nogle uger nu og har fået den sat op
cirka som Agent 1.9 som jeg egentlig stadig foretrækker. Men jeg
fik brug for at kunne tilgå en mailserver uden om port 25, og det
kan Agent 1.9 ikke.

Jeg havde sat Sent-mappen op til at blive renset for indlæg der
var over en dag gamle, og det kørte fint nok, men pludselig i går
så var mappen tom, og det var mig derefter umuligt at finde
indlæg som jeg havde sendt.

Nu har jeg omdøbt den til noget andet og oprettet en brugermappe
der hedder "Sent", og så kan jeg godt få afsendt post til at
blive lagt der.

Er der nogen der kan lure hvad der er sket?

En anden ting der irriterer mig lidt:
Kan det ikke lade sig gøre et centralt sted at angive at al sendt
post skal lagres i mappen "Sent"? Det problem eksisterede også
før det føromtalte problem. Hver gang jeg får en mail fra en ny
skribent og vil svare, så står der "Inbox" med gult i den linje
der angiver hvor den afsendte mail skal lægges, og det er også
der den kommer hen hvis jeg ikke retter det. Det er træls.

--
Bertel

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-02-08 12:21

On Mon, 04 Feb 2008 15:42:18 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>der angiver hvor den afsendte mail skal lægges, og det er også
>der den kommer hen hvis jeg ikke retter det. Det er træls.

Folders -> Default properties -> Posting messages -> Message filing
Kan den bruges ?
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-02-08 12:48

Mads Lie Jensen skrev:

> Folders -> Default properties -> Posting messages -> Message filing
> Kan den bruges ?

Ja, det tror jeg. Der var hakker ved "Use contact ..." og "File
in same folder". De er nu fjernet, og så må jeg se om ikke det er
nok.

Tak for tippet.

--
Bertel