Farverne flipper ud på Canon IP4300
Fra : Thomsen

Dato : 05-02-08 01:33

Hej
Ved udskrivning af fotos bliver bl.a. gråt til lysegrøn og blåt går over i
giftig lilla.
Det bliver specielt slemt når jeg i printermenu vælger medietype: Glossy
Paper og udskriftskvalitet: Høj, så flipper faverne meget ud.

Hvis jeg laver et prøveark med felter i cyan, magenta, yellow og black ser
udskriften fin ud.
Det er fotos der pludselig ikke kan styres.

Jeg har printet ud fra Indesign, Photoshop of Acrobat, alle med samme
problem.
Har også prøvet at genindstallere drivere.

Jeg bruger pirat-farvepatroner, men det har fungeret fint før i tiden.

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 05-02-08 23:18

"Thomsen" <othomsen@gmmmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har også prøvet at genindstallere drivere.
>
> Jeg bruger pirat-farvepatroner, men det har fungeret fint før i tiden.

Er kommet frem til at en dyse er strøget.

mvh Ole

Fra : jasu

Dato : 13-02-08 18:52

Jeg havde det samme problem for 1/2 år siden med min IP4000 og opgav den.
Købte en ny HP printer og ved GUD 8 dage efter afprøvede jeg canon´en igen
uden jeg havde gjort noget ved den og den virkede sku igen...?.....
mvh jan