Selvmord ? ( mand begår selvmord foran kam~
Fra : Reiner Hass

Dato : 31-01-08 20:46

Jeg har set denne hér rædselsfulde video klip :
http://www.stilemedia.com/?v=nepee14.wmv

Download ( evt ) "nepee14.wmv"

eller : http://filecabi.net/forum/showthread.php?t=13866

Jeg ærgre mig over at have set den så jeg kan ikke anbefale nogen at se den.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre om den er "for real" eller forfalskning
?

En ældre herre har opstillet et kamera i sin carport. Smidt alt sit tøj og
taget en form for maske på. Stiller en kniv på gulvet og lægger sig på alle
fire over den , sænker
sig langsomt og dør ( går jeg udfra ) . Det sér desværre meget realistisk ud
, så jeg er sgu bange for at den er ægte.

Det jeg undre mig over er at der intet blod er at se. Vil det ikke bløde
voldsomt at begå selvmord på den sindssyge måde ?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 31-01-08 21:01

Reiner Hass forklarede den 31-01-2008:
> Jeg har set denne hér rædselsfulde video klip :
>...snip

Så længe kniven ikke trækkes ud, vil der ikke rigtigt være noget blod,
der hvor kniven ser ud til at gå ind, er skråt fra solarplexus og op
imod hjertet.

Om den er rigtig eller fake, skal jeg ikke kunne sige, men syg er den.

--
mvh.

Fra : Peter Heide

Dato : 31-01-08 21:46

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har set denne hér rædselsfulde video klip :
> http://www.stilemedia.com/?v=nepee14.wmv

Jeg syntes at klippet sér meget ægte ud. Både den måde kroppen reagerer på ;
han vil ned ,men hans krop vil op ; nok en meget naturlig reaktion på sådan
en bizar handling der kræver enorm viljestyrke.
Det må gøre vanvittigt ond.

Hvad der taler for en fake : han har en maske / strømpe trukket over
hovedet. Hvorfor det , når han er splitternøgen og optager sit eget
selvmord. Så kan det hele jo ligesom være ligemeget ?

Eftersom han vrider sig en hel del burde der så alligevel ikke komme bare
lidt blod ?

Jeg har set meget på nettet men den hér er fandme mega-syg uanset fake eller
rigtig.

STAY AWAY er mit råd !

Fra : Grev Dracula

Dato : 02-02-08 09:21

On Thu, 31 Jan 2008 20:45:52 +0100, "Reiner Hass" <nope@nope.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det jeg undre mig over er at der intet blod er at se. Vil det ikke bløde
>voldsomt at begå selvmord på den sindssyge måde ?

Nu har jeg ikke set filmen, og jeg har heller ikke lyst til det, men
jeg undrer mig over, hvem der efterfølgende - hvis manden er død - har
lagt filmen på internettet og hvorfor?

Fra : Peter Heide

Dato : 02-02-08 14:55

"Grev Dracula" <gamma@praxinfo.dk> skrev i meddelelsen

> Nu har jeg ikke set filmen, og jeg har heller ikke lyst til det, men
> jeg undrer mig over, hvem der efterfølgende - hvis manden er død - har
> lagt filmen på internettet og hvorfor?

Det undre også mig lidt. det kan tænkes at den er lækket fra politiet .
Eller han har sendt den direkte via nettet . Who knows.

Kan godt forstå du ikke vil se det. selvom det er 2 dage siden jeg så den,
køre den stadig rundt i hovedet på mig.

det er lige før jeg skal lave et indlæg i denne gruppe for at få at vide
hvordan man for sådan noget snavs ud af tankerne

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-02-08 23:35

Grev Dracula formulerede lørdag:

> Nu har jeg ikke set filmen, og jeg har heller ikke lyst til det,

Den er også MEGET syg.

> men
> jeg undrer mig over, hvem der efterfølgende - hvis manden er død - har
> lagt filmen på internettet og hvorfor?

Hvis den er ægte, så kan det jo være noget der har været annonceret på
en eller anden skummel videochat, og så er der en der har optaget det,
kunne måske også forklarer masken, nogle selvmordere sætter jo en "ære"
i at blive set udfører dåden, og på internettet er der med garanti
mange skumle videochats, vi normale mennesker ikke har hørt om.

Men fake eller ægte, den er syg.

--
mvh.

Fra : Peter Heide

Dato : 03-02-08 01:48

"Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> blive set udfører dåden, og på internettet er der med garanti mange skumle
> videochats, vi normale mennesker ikke har hørt om.

Fuldstændig enig. Lad være med at opsøge den. Du vil fortryde det !