Mc-trailer lejes i midtjylland
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 02-02-08 22:10

Er der nogen der har en mc-trailer de vil leje ud til mig et par timer? Skal
have flyttet min mc, da jeg skifter bopæl om et par uger.

Bor I viborg, så et sted i nærheden ville være at foretrække. Så vidt jeg
ved findes der ikke en udlejer at den type trailer i Viborg.

Mvh,

Lars

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 02-02-08 23:16

"Lars Bjerregaard" <lars@orumnet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Bor I viborg, så et sted i nærheden ville være at foretrække. Så vidt jeg
> ved findes der ikke en udlejer at den type trailer i Viborg.

Kan den ikke starte ?

Så skal du vel ha' kørt den på værksted, ik' ?

--
Jan Selchau-Hansen

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 03-02-08 17:41

> Kan den ikke starte ?
>
> Så skal du vel ha' kørt den på værksted, ik' ?

Den kan skam fint starte. Jeg vil bare ikke køre på den før det bliver
sommer. Den skal flyttes fordi jeg skifter bopæl.

Fra : Anders Majland

Dato : 04-02-08 11:45

> Den kan skam fint starte. Jeg vil bare ikke køre på den før det bliver
> sommer. Den skal flyttes fordi jeg skifter bopæl.

Hvis det er fordi du ikke vil udsætte den for det danske vintervejr - så
skal du ihvertfald ikke transportere den på en åben mc-trailer .... Og slet
ikke i fugtigt vejr.

Så er løsningen en kassevogn istedet ... Hvor er du og hvor langt skal du -
lej et lig (eller lign) eller måske 3x34 er det nemmeste.
Men mange der kører offroad og/eller på bane har også kassevogne som måske
kan lånes/lejes billigere ....

og dog - jeg synes at kunne huske en der hentede en mc i tyskland og
wrappede den i plastik som det man bruger til at pakke paller med ....

Fra : Martin

Dato : 04-02-08 05:57

Jeg har brugt ham her en gang
http://home22.inet.tele.dk/munk/
Flink fyr og så er det ikke så dyrt... men som de andre siger skåner
man den nok desværre ikke ligefrem for salt på den måde

Fra : MD

Dato : 05-02-08 08:29

> Bor I viborg, så et sted i nærheden ville være at foretrække. Så vidt jeg
> ved findes der ikke en udlejer at den type trailer i Viborg.

Frankies MC-center i Randers - www.frankiesmccenter.dk

Sakset fra hjemmesiden;
"Lej en motorcykeltrailer:1. døgn kr. 300,- Efterfølgende påbegyndte døgn
kr. 200,- Depositum kr. 500,-"
"Lån en motorcykeltrailer: Har du problemer med at få transporteret din
motorcykel til service eller reparation hos Frankie's MC Center, så kan vi
tilbyde dig en lånetrailer helt gratis! "
http://www.frankiesmccenter.dk/default.asp?Tpl=1Template1.asp&DocID=320&v1ID=&RevID=189&lang=1

På KRAK www.krak.dk, er der 41 km mellem Viborg/Randers

Butikken ligger ca. 400-500 meter fra motorvejsafkørsel nr 42 på E45.

/Matti

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 17:11

> [...]
>
> Bor I viborg, så et sted i nærheden ville være at foretrække. Så vidt jeg
> ved findes der ikke en udlejer at den type trailer i Viborg.

www.lg-udlejning.dk
Ligger i Arnborg, ikke langt fra Herning.
Har eldrig brugt ham, men har dog snakket med ham. Priserne virker fine!

- Neser