MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gen-aktivering af Vista
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 19:46

Jeg har en del fejl i min Vista Ultimate 32bit.(Mediaplayer og Mediacenter
melder fejl og lukker), og overvejer i forbindelse med installation af
ekstra OS på anden disk, at om-installere min Vista, men hvordan med
gen-aktiveringen af min Vista. Vil jeg støde på problemer her, eller kan jeg
bare indtaste min key og så kører Vista igen? (der er ikke ændret noget
hardware overhovedet i computeren).

BG

Fra : Pico

Dato : 02-02-08 22:18

-= ? =- wrote:
> [...]
> problemer her, eller kan jeg bare indtaste min key og så kører Vista
> igen? (der er ikke ændret noget hardware overhovedet i computeren).

Uden at vide en pind om det vil jeg da gætte på det er OK når du ikke har
ændringer i hardvaren, prøv dog elleers har du jo muligheden for at aktivere
hos MS
--
MVH
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 10:45

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Uden at vide en pind om det vil jeg da gætte på det er OK når du ikke har
> ændringer i hardvaren, prøv dog elleers har du jo muligheden for at
> [...]
Det var nu lettere hvis jeg fik svar fra én der havde prøvet dette, frem for
at skulle "gætte".
Jeg kan jo ikke ringe til MS en lørdag/søndag eller om aftenen, og om
hverdagen, på mit arbejde, har jeg ikke lige tid til at hænge i en
telefonsluse.

BG

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-02-08 11:39

Den 03-02-08 10.45 skrev -= ? =- følgende:

> Det var nu lettere hvis jeg fik svar fra én der havde prøvet dette, frem for
> at skulle "gætte".

Du risikerer, at den brokker sig ved aktivering. Det har jeg i hvert
fald været ude for i et lignende tilfælde.

> Jeg kan jo ikke ringe til MS en lørdag/søndag eller om aftenen

Hvis din telefon er lukket uden for arbejdstiden, kan du måske låne
naboens telefon. Hvis der er problemer med at aktivere, vises et
telefonnummer, der er åbent 24 timer i døgnet, året rundt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 12:00

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Se det er et svar der er til at bruge.
Min telefon er skam ikke lukket, men jeg var ikke klar over at der var et
telefonnummer som var åbent 24/7

Tak for hjælpen.

BG

Fra : Kim S

Dato : 03-02-08 15:53

<-= ? =-> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg bare indtaste min key og så kører Vista igen? (der er ikke ændret
> noget hardware overhovedet i computeren).

Genaktivering forløber uden problemer, forudsat hardwarekonfigurationen
er den samme.
Ingen problemer i det...

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 18:18

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> <-= ? =-> skrev i meddelelsen
>>
> Genaktivering forløber uden problemer, forudsat hardwarekonfigurationen
> er den samme.
> Ingen problemer i det...
>
> Mvh, Kim

Tak Kim