Interjak 300 ??
Fra : Per

Dato : 02-02-08 09:11

Hi
Har tiltusket mig en Interjak 300 (Filanet model 300) router... Er der
nogen der kender username og password til dens web interface ??

Fredsommeligst
Per

Fra : Steen Suder

Dato : 02-02-08 10:46

Per wrote:

> Hi
> Har tiltusket mig en Interjak 300 (Filanet model 300) router... Er der
> nogen der kender username og password til dens web interface ??

Hvorfor er der altid en, der skal påpege brugen af f.eks. Google?
Det ved jeg ikke, men det virker altså:

<http://www.google.com/search?hl=en&c2coff=1&safe=off&q=%22interjak+300%22+%22default+password%22&btnG=Search>

--
Steen Suder

Fra : Per

Dato : 02-02-08 12:16

Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> <http://www.google.com/search?hl=en&c2coff=1&safe=off&q=%22interjak+300%22+%22
default+password%22&btnG=Search>

Tak for det - men du skulle lige vide hvor meget tid jeg har brugt i
selskab med google , så konklusionen på det må så være at dine talenter
med google er noget bedre end mine....

fredsommeligst.....

Fra : Per Boll

Dato : 02-02-08 16:57

Per <Plop-boll@image.dk> wrote:

> [...]
>

> Tak for det - men du skulle lige vide hvor meget tid jeg har brugt i
> selskab med google , så konklusionen på det må så være at dine talenter

Ja nu når det er lykkedes mig at komme i kontakt med Routeren så kan jeg
se at mail server funktionen er inaktiv og skal åbnes med en købe nøgle.
Men så vidt jeg kan se er firmaet lukket ... såååååå øh er der nogen
mulighed for at finde/købe en nøgle et sted??

hygge
Per

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-02-08 20:20

Per Boll wrote:

> [...]
> Men så vidt jeg kan se er firmaet lukket ... såååååå øh er der nogen
> mulighed for at finde/købe en nøgle et sted??

Den kører Linux, så du burde sagtens kunne starte MTA'en alligevel. Hvis du
ikke har shell adgang til den, så pil låget af. Der sidder et 9 bens stik
til en serielport. Tror jeg har postet pinout et sted, hvis du bruger
groups.google.com. Forbind den til computeren med en terminalemulator,
hyperterminla, minicom eller hvad du nu bruger, log ind, find ud af hvilken
MTA den bruger og lav et init script til den.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Poor

Dato : 05-03-08 12:02

On Feb 2, 3:10 am, Plop-b...@image.dk (Per) wrote:
> [...]
> Har tiltusket mig en Interjak 300 (Filanet model 300) router... Er der
> nogen der kender username og password til dens web interface ??

I think you are asking for the default password

Admin
AaBbCcDdEe