Nogle der har erfaring med Joomla???
Fra : SB

Dato : 30-01-08 22:40

Hejsa

Som subj. antyder leder jeg efter en der kan hjælpe med en lille
kodeændring i Joomla.

I stedet for test vil jeg gerne have Category Title på den nyhedstekst
jeg viser.

Det er i filen Joomla/modules/mod_latestnews.php

<li class="latestnews<?php echo $moduleclass_sfx; ?>">
$moduleclass_sfx; ?>">
<?php echo "test ". $row->title; ?></a>
</li>

//Søren

Fra : Martin

Dato : 30-01-08 23:45

SB wrote:
> [...]
> jeg viser.
>
> Det er i filen Joomla/modules/mod_latestnews.php

<?php echo "Category Title ". $row->title; ?></a>

Fra : SB

Dato : 31-01-08 12:53

Martin skrev:

> <?php echo "Category Title ". $row->title; ?></a>

OK - den havde jeg ikke lige set komme

Det jeg mener er værdien af Categori Title... Altså ifølge de
nyhedskategorier man har oprettet!

//Søren

Fra : Martin

Dato : 31-01-08 12:54

SB wrote:

> OK - den havde jeg ikke lige set komme
>
> Det jeg mener er værdien af Categori Title... Altså ifølge de
> nyhedskategorier man har oprettet!

Prøv at køre
var_dump($row);
og se om der skulle komme en variabel ud som kan bruges - kunne måske
være $row->text eller lign.

Fra : Søren Bay

Dato : 03-02-08 12:16

> Prøv at køre
> var_dump($row);
> og se om der skulle komme en variabel ud som kan bruges - kunne måske
> være $row->text eller lign.

Når jeg kører var_dump($row), så får jeg følgende:

object(stdClass)#65 (4) { ["id"]=> string(2) "20" ["title"]=> string(26)
"Så er der nyheder fra ROCO" ["sectionid"]=> string(1) "1" ["catid"]=>
string(2) "20" } test - Så er der nyheder fra ROCO

Og der kan jeg se catid = 20, men jeg vil gerne have cattitle, men kan
sgutte gennemskue i koden hvor det skal indsættes!!

//Søren