PHP fusion hjælp + player
Fra : andreas

Dato : 29-01-08 20:41

Hej allesammen jeg har to hjemmesider den ene vor jeg andmelder
spil og den anden er for sjov med musik og video. På den med
spillende vil jeg meget gerne have PHP fusion men kan ikke jeg
bruger frip.dk i readme står der at jeg skal sætte alt indholdet
ind så skal jeg sætte alle filerne ind en for en eller hvad?
Og den anden vil jeg gerne finde ud af hvordan jeg bruger en
player jeg har fundet en i et andet forum men hvordan sætter man
det ind mit eget bud er at tryk vis kilde og så kopire det og sæt
ind der filen skal være og sætter titlen ind hvor der står det.
men den virker stadig ikke. Det skal lige siges det er vores egen
musik/lydklip

Tak for hjælpen på forhånd!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne