Temp.filer
Fra : Peter Vesth

Dato : 02-02-08 14:26

Hej NG

Jeg sidder og grubler over, hvad temporærfiler egentlig er godt
for, er det et levn fra forrige tider, hvor man ikke havde de
hastigheder man har i dag, man var måske bange for at miste
noget?

Det jeg oplever er, at jeg må ind og slette tit og ofte, og min
pc kører så rimeligt igen efter sletning.

Måske er det ikke det rette forum jeg spørger i, men gør det
alligevel, for der kunne jo være andre der oplever det samme.

Mvh

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-02-08 16:05

Peter Vesth wrote:
> [...]
> for, er det et levn fra forrige tider, hvor man ikke havde de
> hastigheder man har i dag, man var måske bange for at miste

Prøv at spøreg i news:dk.edb.system.ms-windows - der har du langt større
chance for et kvalificeret svar.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Peter Vesth

Dato : 02-02-08 18:38

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Peter Vesth wrote:
>
> Prøv at spøreg i news:dk.edb.system.ms-windows - der har du langt større
> chance for et kvalificeret svar.

Tak Erik, det gør jeg.

Med venlig hilsen
Peter