HTML validering
Fra : Christian Ramirez

Dato : 31-01-08 12:17

Hej alle..

Jeg sidder med et site jeg har lavet i dreamveawer. Sitet er
opbygget af css og ingen tabeller.

Jeg har prøvet at validere det på w3school.com og får denne
besked:

"This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional!"

Jeg skal samtidig køre med et kampagneoptimeringsværktøj -
Kampagne nr. 1 på google.

De siger:

"Vi kan desværre ikke komme med et optimeringsforslag til din
kampagne på nuværende tidspunkt.

Dit websted indeholder ikke tilstrækkelig læsbar tekst til, at vi
kan generere søgeordsidéer for dig. Dette sker ofte med
Flash-websteder og websteder, der mest indeholder billeder og
lidt tekst."

Tekst er der nok af på sitet.

Foruden det er der nogle småfejl, men det er str.angivelse på
flash elementer. Men det tror jeg ikke betyder så meget eller
hvad??

Håber I kan hjælpe mig med problemet og at det ikke er et meget
bredt spørgsmål.

Mvh Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 31-01-08 12:20

"Christian Ramirez" <foxx_ramirez@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional!"

Det kan hurtigt udarde sig til en gættekonkurrence hvis ikke vi kan se siden

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Peter Vesth

Dato : 31-01-08 22:12

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Christian Ramirez" <foxx_ramirez@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kan hurtigt udarde sig til en gættekonkurrence hvis ikke vi kan se siden

Hej Christian

Og ja, vis os siden, og brug dette link til validering af din side:
http://validator.w3.org/

Mvh

Peter

Fra : Peter Vesth

Dato : 02-02-08 10:30

Peter Vesth wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hej Christian
>
> Og ja, vis os siden, og brug dette link til validering af din side:
> http://validator.w3.org/

Jeg glemte lige at påpege, at her kan du også validere pr. upload! Det vil sige, at
du kan validere dine ting, som du har liggende på din pc, og ikke nødvendigvis på
et webhotel.

Mvh

Peter

Fra : Christian Ramirez

Dato : 22-02-08 12:37

Hej igen.

Så er jeg tilbage. Tak for jeres respons :)

Her sender jeg linket til siden. Har lavet den kun i CSS og uden html-tabeller.
Kan det have noget med sagen at gøre.

Her er linket til den pågældende side.

http://www.airvision.dk