Kobling CBR1000F SC24
Fra : OK

Dato : 01-02-08 17:45

Jeg skal have afmonteret koblingen. Jeg har ikke den specielle Honda-nøgle
til centermøtrikken, men efter sigende kan en 32mm 12-kant top bruges.
Kan det passe / har nogen erfaringer?

Eller kan man købe specialnøglen til samme pris som en 32 mm top?

mvh Ole

Fra : tp

Dato : 01-02-08 22:52

> [...]
> Kan det passe / har nogen erfaringer?
>
> Eller kan man købe specialnøglen til samme pris som en 32 mm top?

når du siger kobling, hvad mener du så?!?!

Hvis du mener koblingsplader, så af med sidestykket (umbraco). Herinde
finder skruer du 5 fjederbelastede bolte af (mener det er st 12mm). og af
kommer alle pladerne. Nye i, og samle. 20 min senere og du er kørende

Mener du selve koblingshuset, ja så skal du have fat i en tang til at holde
huset med (jeg købte min på mandp.co.uk) pg bolten nede i er bare en alm
bolt i størrelse meget stor.

Fra : OK

Dato : 03-02-08 17:55

> [...]
>
> Mener du selve koblingshuset, ja så skal du have fat i en tang til at
> holde huset med (jeg købte min på mandp.co.uk) pg bolten nede i er bare en

Pladerne o.s.v. er ude. Tangen til at holde koblingshuset med er bestilt.
Bolten i centrum (som spørgsmålet gik på) - er det en standard 12 kant 32 mm
top?
Jeg vil ikke bare købe en standard top hvis det viser sig at den alligevel
ikke passer.

mvh Ole

Fra : Armand

Dato : 03-02-08 19:02

OK skrev:

> Jeg vil ikke bare købe en standard top hvis det viser sig at den alligevel
> ikke passer.

Så lån én!
Hex32 er den største top i de fleste ½" topnøglesæt!

--
Armand.