Kilometer paa en GS500
Fra : Kristian Bundgaard

Dato : 31-01-08 23:07

Hej gruppe!

Har det seneste stykke tid haft kig paa en raekke brugte GS500 cykler.
I den forbindelse vil jeg gerne hoere noget om hvor meget det er
acceptabelt at en saadan har gaaet. Jeg ved selvfoelgeligt godt at der
er forskel paa hvorden den er blevet behandlet gennem tiden, men hvis
man antager at den ikke er koert som en 2takter, og ellers har overholdt
service og des lige. Er 80k for meget? Der er som udgangspunkt tale om
91-91 modeller.

Paa forhaand tak.

Mvh. Kristian Bundgaard

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-08 23:51

> [...]
> antager at den ikke er koert som en 2takter, og ellers har overholdt
> service og des lige. Er 80k for meget? Der er som udgangspunkt tale om

er vel lidt svært at svare på, men jeg havde en der havde kørt nogle og 60k
og den brugte ikke olie. Der er jo tale om en ret simpel motor der absolut
ikke er pumpet ret meget. Og SKULLE den endelig være færdig i motoren, så
er en motor vel blot at betragte som en reservedel som alt andet. En motor
fås for en 2-3000 på ebay. Ca samme pris som 2 dæk, så tjek alt det andet
også (kæde, skiver, dæk etc)

Mvh TP
50.000 / 4 år på en GS
Siden diverse CBR'ere