En historie mere :-)
Fra : pwh

Dato : 31-01-08 19:25

Min Angel elsker at lege vildt med mig.
Det bedste hun ved er når jeg giver den som hundelystmorder
og hun kan få lov til at springe knurrende på mig
Idag legede vi det igen, men mokken kom altså farende med sine
40kg og plantede begge poter direkte i mit "klokkeværk"
Kan love for at jeg lige gik ned til tælling et par minutter

/Jens (som også har fået blåt øje og knækkede briller af den leg)

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-01-08 19:34

> [...]
> 40kg og plantede begge poter direkte i mit "klokkeværk"
> Kan love for at jeg lige gik ned til tælling et par minutter

LOL Så ka' du lære det ka' du.

Undskyld - men havde du ikke skippet brillerne efter
laseroperationen ? Det synes jeg da, at du skrev tidligere.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 31-01-08 19:47

Tove Krieger, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>
> LOL Så ka' du lære det ka' du.

Når jeg hidtil har fået blåt øje, knækkede briller og diverse
blå mærker og stadig ikke har lært det, så gør jeg det nok aldrig
Hvad gør man ikke for at glæde sin hund, men faktisk synes jeg selv
at legen er sjov, så må den koste lidt i knubs.

> Undskyld - men havde du ikke skippet brillerne efter
> laseroperationen ? Det synes jeg da, at du skrev tidligere.

Det med brillerne ligger nok 2 år tilbage.
Nej jeg bruger ikke briller mere,
faktisk er mit syn blevet "skræmmende" godt
Forstået på den måde at mit afstandssyn er bedre end med briller,
men mit læsesyn er sgu også blevet bedre.
De bedste 27.000kr jeg længe har brugt

/Jens

Fra : jytte

Dato : 31-01-08 23:45

On 31 Jan., 19:25, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:
> [...]
> 40kg og plantede begge poter direkte i mit "klokkeværk"
> Kan love for at jeg lige gik ned til tælling  et par minutter

Ha ha Hun ved da lige, hvor det er mest virkningsfuldt at ramme på en
mand.....En rigtig kamphund

Mvh Jytte M

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-02-08 10:24

> [...]
> Kan love for at jeg lige gik ned til tælling et par minutter
>
> /Jens (som også har fået blåt øje og knækkede briller af den leg)

Samt en Angel med et saligt tilfredsstillet udtryk i øjnene....
Medens hun lægger hovedet kælent på skrå, og tænker....
Er jeg ikke bare DEJLIG )))

M.V.H....Benny..