Trafiksikre hunde :-))
Fra : pwh

Dato : 31-01-08 14:28

Lille sjov episode fra igår morges.
Jeg luftede som sædvanligt hunde kl 6:30, og der er der ikke megen trafik
her på villavejene. Jeg gik derudaf med vufferne (som var løse) i mine
egne tanker og småsov vist stadig
Det var ikke værrer eller bedre end at jeg var tæt på at vade ud foran
en cykelist som lumskeligt kom luskende
Mine to kloge hunde vidste da bedre end at vade ud på en vej hvor der
kommer trafik, så det kan værer at de burde have mig i snor for eftertiden

/Jens

Fra : Hm

Dato : 31-01-08 15:27

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:r1koj.41$

> så det kan værer at de burde have mig i snor for eftertiden

Hej Jens
Det vil jeg bestemt mene, du er jo farlig for dine omgivelser

Hanne/ som også går i snor med sin hund

Fra : pwh

Dato : 31-01-08 18:33

Hm, skrev:

> Hej Jens
> Det vil jeg bestemt mene, du er jo farlig for dine omgivelser

Nemlig, intet nyt i det
Men faktisk var jeg rimeligt imponeret over dem,
det virker nemlig på mig som om at de bare blindt følger mig.
Men der vurderede de altså lige selv trafikken
og ville ikke følge deres tåbelige menneske

/Jens (som self skældte dem ud alligevel for ikke at følge mig)

Fra : Hm

Dato : 31-01-08 19:40

> /Jens (som self skældte dem ud alligevel for ikke at følge mig)

Godt Jens, de skal kende deres plads

Hanne/ som selvfølgelig aldrig har behov for at skælde sin hund ud !!!

Fra : pwh

Dato : 31-01-08 19:48

Hm, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Godt Jens, de skal kende deres plads
>
> Hanne/ som selvfølgelig aldrig har behov for at skælde sin hund ud !!!

Nogen skal jeg jo afreagerer på

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-02-08 10:48

> Nogen skal jeg jo afreagerer på
>
> /Jens

Nå der kom forklaringen på, hvorfor Angel sendte dig til tælling.... Hva....
)))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-02-08 10:47

> [...]
> Mine to kloge hunde vidste da bedre end at vade ud på en vej hvor der
> kommer trafik, så det kan værer at de burde have mig i snor for eftertiden

Vi har godt nok haft tanken..... Men kunne ikke nænne at sige noget

M.V.H....Benny..