SB PCI 128
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 15-07-01 15:35

Har subj. men kan ikke få det installeret under Win ME. Køre fint i spil,
men jeg kan ikke afspille fx film og mp3 med lyd, den skratter bare !!!

Jeppe Jensen
Remove 1 in e-mail

Fra : Ronni - The real one~

Dato : 15-07-01 19:07

Det har jeg hørt før, dog på en Win98.
Desværre fandt jeg aldrig fejlen, men kom alligevel over det, dog efter at
have gjort
følgende, men hvad der gjorde udslaget ved jeg ikk.

Prøv at se på følgende :
- Driveren, skal være den sidste nye og skal absolut ikke have nogen form
for
DOS ting, dvs. ALT hvad den skriver i autoexec.bat og config.sys skal
slettes.
Nu kan jeg ikke lige huske om Me stadig bruger disse filer, men i så fald,
gør ovenstående!
- Prøv at flytte kortet en PCI port op eller ned, det kan måske skyldes
måden
hvorpå Me deler ressoucer (IRQ) ud er forskellig fra Win98 eller hvad du
brugte før, og
der derfor opstår nogle problemer med andre enheder.

Med venlig hilsen
Ronni
ronni1@ofir.dk