MS Windows
briani 27239
Vista. Start program vha. win-tasten
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 31-01-08 18:49

I Vista kan du trykke på windows-tasten og skrive navnet på et program
(eller en tilfældig fil), du vil have fat i. Er der tale om, Vista
genkender det skrevne som et program, vises det under delen "program" i
resultatlisten og er markeret, så du bare kan trykke enter på det for at
starte det.

Problem: Visse af mine programmer optræder ikke som et "program" som en en
"fil". Hvordan får man Vista til at genkende en fil som et program i
forbindelse med søgningen netop beskrevet?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 31-01-08 18:50

On Thu, 31 Jan 2008 18:48:55 +0100, Christian Bohr-Halling wrote:

> Problem: Visse af mine programmer optræder ikke som et "program" som en en
> "fil".

Problem: Visse af mine programmer optræder ikke som et "program", men som
en "fil".