Netkort
Fra : Bo Hallberg

Dato : 15-07-01 15:20

Skulle der være nogen der ligger inde med netkort 10/100 mb til ISAslot, som
de gerne vil af med, så send en mail om pris.

evt. afhentning kan vi aftale senere.

VH Bo

Fra : a38@sol.dk

Dato : 15-07-01 16:38

Du ved godt at du kan købe et helt nyt et til under kr. 150,- ???

Fra : stephen frederiksen

Dato : 15-07-01 18:19

jeg mener ikke 100mb fås i ISA version
stephen

Fra : Anders Lund

Dato : 15-07-01 20:02

"stephen frederiksen" <stephen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mener ikke 100mb fås i ISA version
> stephen
Hvis du ikke kan finde et 100 Mgit har jeg et par isa 10 Mbit du kan købe
for billige penge.

Anders Lund
webmaster@123grin.dk
Webmaster for GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Thostrup

Dato : 15-07-01 20:58

Måske denne tråd hører til i dk.marked.privat.edb?