OT - René la Cour Sell forlader Ny Allianc~
Fra : MKS - 74

Dato : 30-01-08 13:14

http://politiken.dk/politik/article465207.ece

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 30-01-08 21:05

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/politik/article465207.ece
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
> http://cbr600.dyndns.dk/

Ikke bare OT, men TOTALT OT....

Fra : MKS - 74

Dato : 30-01-08 21:27

On Wed, 30 Jan 2008 21:05:07 +0100, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

>Ikke bare OT, men TOTALT OT....

Det kan du mene ja, men forklaringen på hvorfor det måske alliwl ikke
er _totalt_ OT men blot almindelig OT (men dog med lidt interesse for
nogle i NG'en), er at manden har været et flittigt brugt
diskussionsemne her i hans egenskab af tidligere formand for RFSF...

Du har alligevel min uforbeholdne undskyldning og ret til en recept på
lidt syrestillende og evt. lidt Cipralex ...Sorry

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-08 22:21

On Wed, 30 Jan 2008 21:26:40 +0100, MKS - 74 wrote:

> nogle i NG'en), er at manden har været et flittigt brugt
> diskussionsemne her i hans egenskab af tidligere formand for RFSF...

Og nu er RFSF og applus _igen_ ude at propagandere. Denne gang i de små
ugeaviser.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-01-08 21:37

Michael Kirkegaard skrev:
> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke bare OT, men TOTALT OT....

gu'det ej! - manden er en af de varmeste diskussionsemner her på NG!
gud bedre om han fik en stillig som _forand_ for det heppekor igen :-\

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Hekto

Dato : 30-01-08 22:21

On Wed, 30 Jan 2008 13:14:22 +0100, MKS - 74 wrote:

> http://politiken.dk/politik/article465207.ece

Startede han ikke med at ville simulere Radikal? ... og kan så nu
alligevel ikke bestemme sig?

Gad vide hvilket ben han får at gnave på i en eller anden styrelse eller
sådan noget?

--
/Hekto - Ducati Pantah 600SL - Cagiva Elefant 650 - Ducati 900SSie

Fra : MD

Dato : 01-02-08 08:25

Jeg syntes ikke det er OT
RláCS har da stor indflydelse og er meningsdanner i trafik og MC spørgsmål.
Så helt fint du gør opmærksom på at han forlader et folketingsparti.

Mv
Matti D.