MC Messe ?
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-08 15:47

Hej i gruppen

Er der nogen der kan fortælle mig,hvornår MC messen i Tappehallerne egentlig
er.? I aviserne står der den 1-2-3 feb.
På Tappehallernes hjemmeside står der 24-25-26 feb.!.Vi er lidt i tvivl om
hvad der er det rigtige.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Per

Dato : 29-01-08 16:31

AM wrote:
> [...]
> egentlig er.? I aviserne står der den 1-2-3 feb.
> På Tappehallernes hjemmeside står der 24-25-26 feb.!.Vi er lidt i

Det er den 1-3 februar i Tappehallerne

mvh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-08 16:46

> Det er den 1-3 februar i Tappehallerne
>
> mvh. Per

Hej Per

Jeg siger mange tak for dit svar.
Venlig hilsen Anne

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-01-08 16:53

Sidste år var der lidt diskussion om prøvesidning.

Er der lagt en linje i år? Eller er det op til hver enkelt udstiller?

Jeg er nemlig typen der skal pille. Jeg gider ikke tage derind bare for at
glo

/jim