ADSL fra Orange
Fra : kolle

Dato : 15-07-01 14:24

hej ng

jeg vil bare advare mod at købe ADSL hos Orange.
jeg bestidte d. 10 feb. i år og har pt. ikke fået det endnu.

jeg har ringet og skrevet til dem ca. 12-15 gange uden resultat.
jeg er blevet lovet at det det nok skulle være der senest 16-07-01 ellers
ville jeg få ½ år gratis( dette lovede deres mand at sende en skriftelig
aftale på, men den er heller ikke kommet)så i dag er jeg blevet ringet op
med den besked at det ikke kommer 16-07-01 som lovet, men bliver "nogle
dage" forsinket.da jeg nævnede min aftale med deres mand(jeg har fulde navn)
sagde de at det kunne de ikke se nogle steder.
Nu bliver det så spænende at se om de holder hvad de lover med hensyn til
det ½ år. det får jeg at vide mandag (jeg skriver lige et indlæg i morgen om
hvad der sker), hvis de husker det.

at det skal tage 6-7 mdr. at få ADSL er ikke særlig god kundeservice.

SÅ hold jer væk fra " ORANGE" mine damer og herre.

mvh
MK

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 15-07-01 14:29

>SÅ hold jer væk fra " ORANGE" mine damer og herre.

Jeg kan anbefale TDC

--
Med venlig hilsen / Regards
Palle Hans Jensen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-07-01 15:12

"kolle" <kolle@get2net.dk> wrote in message

> SÅ hold jer væk fra " ORANGE" mine damer og herre.

Hvis du er så utilfreds, hvorfor gør du det så ikke selv ?

/haa

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 15-07-01 15:19

>Hvis du er så utilfreds, hvorfor gør du det så ikke selv ?

Orange klarer det meget godt for ham
--
Med venlig hilsen / Regards
Palle Hans Jensen

Fra : Peter

Dato : 15-07-01 15:20

"Henrik Aarfeldt" skrev ...

> "kolle" wrote
>
> Hvis du er så utilfreds, hvorfor gør du det så ikke selv ?

Han forventer vel, at Orange holder hvad Orange lover. Men det er måske for
meget at forlange?

Fra : Jens

Dato : 15-07-01 20:05

"Peter" <mail@nej.tak> skrev i en meddelelse
> "Henrik Aarfeldt" skrev ...

> Han forventer vel, at Orange holder hvad Orange lover. Men det er måske
for
> meget at forlange?

Han må have verdens største forventninger i det Orange i flg. ham selv
overhovedet ikke har holdt nogle af deres aftaler.....

Jens

Fra : Andreas

Dato : 15-07-01 15:28

On Sun, 15 Jul 2001 16:11:49 +0200, "Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk>
wrote:

>"kolle" <kolle@get2net.dk> wrote in message

>Hvis du er så utilfreds, hvorfor gør du det så ikke selv ?

Måske fordi Orange ADSL trods den lange leveringstid, er et rigtig godt
produkt?*s*

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Andreas

Dato : 15-07-01 15:42

On Sun, 15 Jul 2001 16:28:02 +0200, Andreas <not@me.com> wrote:

>Måske fordi Orange ADSL trods den lange leveringstid, er et rigtig godt
>produkt?*s*
For en god ordens skyld vil jeg lige bemærke at, jeg ikke har nogle
arrangementer kørende med Orange udover et Modus abonnement, så mit forrige
indlæg skal ikke tages som en kvalitetsstempling af Oranges ADSL
abonnementer.

Herregud, der er slet ikke ADSL her i huset - før Tirsdag. Indtil da
"nøjes" vi med Stofanet

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Besøg støttekomiteen for Tibet
http://www.tibetkomite.dk

Fra : Andreas

Dato : 15-07-01 15:28

On Sun, 15 Jul 2001 15:24:17 +0200, "kolle" <kolle@get2net.dk> wrote:

<.....>

Umiddelbart vil jeg mene at en leveringstid på 6-7 måneder er lang tid men,
der er måske en geografisk årsag til dette - bor du langt ude på landet?

Der hersker ingen tvivl om at en aftale der er, indgået mundtligt har samme
gyldighed som en der er nedfældet på skrift, men det er pokkers svært at
bevise den så, med mindre bekræftelsen på det ½ års gratis abonnement
snart tilgår dig, så tror jeg ikke at der er meget at gøre.

Har du indgået nogen form for skriftlig aftale/kontrakt om oprettelse af et
ADSL abonnement - står der i denne noget om forventet leveringstid, eller
var du på tegningstidspunktet bekendt med den lange leveringstid?

--

Med Venlig Hilsen
- Andreas

Fra : kolle

Dato : 15-07-01 17:37

hej andreas
det skal lige siges at jeg bor i rødovre, så det er ikke noget problem med
det.

da jeg tegnede kontrakt med dem den gang i feb. lovede de levering max 30
arbejdsdage(alså godt og vel 1½mdr.)
efter udløb af denne dato er det bare blevet udsat ca. hver 14 dag.

mit "lille" problem har jo været at nu har jeg ventet på det i så lang tid,
og hvis jeg skulle have TDC ville det jo yderliger tage disse 30 arb. dage.

men jeg troede jo hele tiden på dem om at det ville komme.

set i bagspejlegt ville jeg da også for længst have skiftet til anden
udbyder, men igen, nu har de jo lovet at det kommer en gang i næste uge.Så
er det jo noget korter tid at vente end 1½mdr.

problemet ligger jo i at man ikke kan vente på at få det "lort"

mvh
MK

Fra : Peter

Dato : 15-07-01 17:44

"kolle" skrev ...
> mit "lille" problem har jo været at nu har jeg ventet på det i så
> lang tid, og hvis jeg skulle have TDC ville det jo yderliger tage
> disse 30 arb. dage.

TDC kan nu være relativt hurtige:
Jeg får leveret Tele Danmark Bredbånd ADSL med "gør-det-selv-
installation" på 2 1/2 uge = 13 arbejdsdage.

Men jeg forstår i øvrigt godt din frustration over Orange, der åbenbart
gang på gang lover mere, end de kan holde. En aftale er vist ikke en aftale,
når man handler med Orange.

Fra : Trolden

Dato : 17-07-01 01:02

Hej Kolle

Jeg kan sku ikke se det store problem hos Orange, jeg har haft
Mobilix/orange i ca 3 mdr. og de har haft nogle indkørings problemmer,
på gund af deres levrendør og pågrung af TDC, Så hvem er ikke til at
stole på da den største problem makker er TDC, med at de tror stadig de
har ene ret på kablerne. jeg kunne ikke få ADSL Hos TDC, men enden for
30 arbjdes dag plus 4-5 ekstre dag have jeg en mdr. gratis internet og
nogle så inkøreings problemmer en bedre ADSL forbindelse forbindelse ind
Mange TDC Kunder og jeg køre 3 maskiner gennem et ADSL mobem uden
Router, så sig lige en gang til at Orange er dårlig og TDC er god for
det er lige omvendt og servicen hos Orange er sku ti gange bedre ind hos
TDC

MVH
TROLDEN

http://www.kandu.dk/

Fra : kolle

Dato : 17-07-01 08:31

hej Trolden
jeg vil lige gøre dig opmærksom på at jeg kun sætter
?-tegn ved hvad Orange lover ,da jeg af gode grunde ikke kan snakke med om
kvaliteten af Oranges produkt.

mvh
MK

Fra : Simon Skals

Dato : 17-07-01 10:01

Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-07-01 21:18

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message

> Orange er dårlig og TDC er god.

Simon er grim.

Mvh haa.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 17-07-01 22:23

It seems Henrik Aarfeldt wrote:

> Simon er grim.

Korrekt. Men til gengæld er han holdt op med at lyve

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-07-01 23:01

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> wrote in
message

> Korrekt. Men til gengæld er han holdt op med at lyve

.....men det er du ikke...;)

Mvh haa.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 17-07-01 23:23

> ....men det er du ikke...;)

"nej"

FUT: dk.snak

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 18-07-01 15:26

On Tue, 17 Jul 2001 22:23:04 +0000 (UTC), spam_me_senseless@dot.dk
(Soeren Schroeder) wrote:

>"nej"

Hvornår lyver du så?
Når du siger at Simon er holdt op med at lyve, eller når du siger du
ikke er holdt op !!!!!!!!!!!!

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Cannonfodder

Dato : 18-07-01 12:57

Tja jeg var uden en virkende ADSL forbindelse i 6 uger....

Til sidst efter jeg ved ikke hvor mange folk, der lige skule guide mig
igennem det at sætte mit modem op (de må have en lang check liste de ALLE
går igennem), en geninstallering af computeren (uden resultat) og jeg ved
ikke hvad så lå fejlen hos Orange. De havde ikke opdateret deres password
server!!!! 6 uger....

Jeg kæmper stadig med dem om regningen...først ville de vil have at jeg skal
betale for den periode hvor det ikke virkede, efter lang tids diskussion,
hvor de lukkede min tlf. forbindelse en gang, vil de nu refunderer beløbet
men ingen form for "ekstra gratis måned" eller noget.

Men da jeg endelig kom på efter at de registrerede mit password så har det
virket fint. Har været tre små nedbrud (10 min hver) og et stort (1 dag) på
tre måneder (det skal siges at jeg er næsten always on).
Farten er god, jeg får mine 53-55Kbyte/s med min 512 Kbit forbindelse så jeg
kan da godt anbefale dem HVIS:
Du har tålmodighed.
Du er heldig
Du ikke behøver support (det tager en evighed at komme igennem og de
fortæller en det samme igen og igen. Men det gør alle de vel alle sammen??)

Hvis/når du først får det installeret så virker det dog fint.
En meget blandet fornøjelse fra Orange....

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 18-07-01 13:39

It seems Cannonfodder wrote:
> Du ikke behøver support (det tager en evighed at komme igennem og de
> fortæller en det samme igen og igen. Men det gør alle de vel alle sammen??)

Det tror jeg ikke, prøv selv
Du kan ringe til Cybercity Support på tlf. 70 10 11 09

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : centralrock

Dato : 18-07-01 19:43

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke, prøv selv
> Du kan ringe til Cybercity Support på tlf. 70 10 11 09
>
> --
> Soeren Schroeder
> SysAdm
> CyberCity Internet

Min lille historie om Mobilix.
Jeg bestemte mig for at skifte teleselskab fra TeleDanmark og til Mobilix,
jeg gik derfor d. 9-3-2001 ned i Mobelix og blev oprette, men ak, jeg fik et
brev hvori der stod at den ikke gik igennem, ringede til M og fik så at vide
at jeg skulle henvende mig hos TeleDanmark, fordi det var min kone der stod
som ejer tros det at det var mig som stod som bruger og betaler. Hos
TeleDanmark fik vi så papir på at vi begge var ejer.
Så gik jeg i Fredegaard 16-3 og bestilte oprettelsen, der gik nogle uger og
stadigvæk ingen reaktion, svigermor gik så mit ærende hos Mobilix i April,
som fortalte svigermor at oprettelsen hos Fredegaard aldrig var blevet
registreret, forfra igen, på ny oprettelse hos M og fik at vide at der ville
gå 4-5 uger, - da vi kom et stykke tid ind i maj mdr. og ikke havde hørt fra
M ringede svigermor til M og endelig, den ville blive oprettet inden d.27-5
da det var ferie afrejse dato, men nej ikke et ord.

Hjemkomst fra ferie 17-6, endelig lå der en ordrebekræftelse dateret d
7-6-2001 og telefonen ville blive overført d.14-6-2001, hvor jeg dog glædede
mig til at igen at surfe på ADSL forbindelsen, MEN AK AK!! Telefon
forbindelsen var total DØD, jeg ringede til M 3 gange dagligt i den kommende
uge fra min mobil (det tog som regel altid 25-35 minutter at komme igennem)
der så fejlmeldte telefonen. SOM PLASTER PÅ SÅRET TILBØD M EN MOBIL TELEFON
MED 100kr TALETID, vi ved alle jo hvor langt 100 kr. på mobil strækker - så
vi takkede nej tak. D 21-6 fik vi telefon, men ingen ADSL, vi kunne så igen
ringe mange, mange gange til M, som så fejlmeldte ADSL og jeg fik at vide,
at hvis jeg havde en 56k modem bare kunne surfe løs som var det ADSL, og
endelig søndag d 8-7 fik jeg ADSL.
Hastighed virker fint men nyhedsgruppen virker elendigt.
Jeg havde også bestilt hemmeligt nr., lukket til udland og lukket til mobil,
men det fungerede alt samme i bedste velgående.

Jeg fik så konsulentens navn hos M i tilfælde af uregelmæssigheder i
regningen (de forlangte betaling for de perioder hvor der ingen telefon og
ADSL var), så historien er ikke slut endnu.
Hvis I der ude beslutter Jer for at blive oprettet hos M, nu Orange må I
finde den helt store tålmodighed frem.
Med venlig hilsen
CentralRock

Fra : Lars Pedersen

Dato : 18-07-01 21:56

"centralrock" <central_rock@hotmail.com> wrote in message

> Min lille historie om Mobilix.....

Jamen det lyder jo rart!
Jeg bestilte D. 1/3-2001, og har nu fået bekræftet at jeg får ADSL leveret
på mandag!
Og det vil jeg sq se før jeg tror det!

I hvertfald har hele forløbet ikke været uden klagebreve og en masse
diskussion frem og tilbage mellem Orange og mig!
Jeg satte mig forleden, og ville sammensætte en beretning om hele forløbet.
Og med alle mails, og kommentarer kommer den til at fylde 11 A4 sider. Ja,
elleve!

Hvis ikke ADSL og telefonforbindelsen virker upåklageligt på mandag, så er
jeg sikker på at pressen er interesseret i min historie......

Mvh
Lars P.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-07-01 22:30

"Lars Pedersen" <larssp@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis ikke ADSL og telefonforbindelsen virker upåklageligt på mandag, så er
> jeg sikker på at pressen er interesseret i min historie......

Jeg tvivler. Jeg er ganske sikker på at samtlige danske udbydere har
uheldige kunder der har været igennem noget lignende.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Cannonfodder

Dato : 19-07-01 23:11

> Hvis ikke ADSL og telefonforbindelsen virker upåklageligt på mandag, så er
> jeg sikker på at pressen er interesseret i min historie......

Næppe.

Men du har ret man skal have tålmodighed.....

Fra : Peter

Dato : 20-07-01 08:30

"Cannonfodder" skrev

> Næppe.

Mobilix har ellers tidligere fået en del slag i pressen. Se fx Berlingske
Tidende fredag den 27.04.2001, 3. sektion Erhverv, side 2. Starten af
artiklen lyder:

"Klagerne regner ned over Mobilix.
En effektiv reklamekampagne for ADSL har fået kunderne til at
strømme til Mobilix. Men drømmen om hurtigt internet er forvandlet
til en frustrerende venten på grund af tekniske problemer."

Og yderligere et kort usenet-relevant uddrag, som forhåbentlig holder
sig inden for reglerne om ophavsret:

"Mobilix har fået nogle ordentlige skrammer i lakken på grund af
problemerne, især i de nyhedsgrupper på internettet, hvor udbydernes
kvalitet til stadighed diskuteres. Også problemer med at få ordentlig
råd og vejledning fra Mobilix' supportmedarbejdere vækker nu kritik
i grupperne."

Fra : Cannonfodder

Dato : 20-07-01 09:37

Jeg har selv Berlingske så jeg har læst det.
Mon ikke der er en grænse for hvor mange gange man kan skrive det?

Fra : Cannonfodder

Dato : 19-07-01 23:08

> Det tror jeg ikke, prøv selv
> Du kan ringe til Cybercity Support på tlf. 70 10 11 09

Jeg kan godt huske CC, var kunde et år der. Grunden til at jeg skiftede var
at jeg ikke havde fri kobber og jeg ville ikke vente til August for at få
det hos jer. Men det kan da være at jeg skifter tilbage engang...

Generelt vil jeg sige at CCs support var OK, ikke god men heller ikke
dårlig. Vente tiden var for lang, ligesom Orange men man fik da svar på de
mere "normale" ting. Den bedste support nogensinde var i starten hos Get2net
(for godt 5 år siden).

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 20-07-01 07:16

> [...]
> mere "normale" ting. Den bedste support nogensinde var i starten hos Get2net

Der er ikke nævneværdig ventetid på support idag. Tag knoglen og test svartiden
på support hos alle udbyderne på et vilkårligt tidspunkt. Det må være den
test du burde have lavet inden du valgte leverandør.

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-07-01 09:27

> [...]
> på support hos alle udbyderne på et vilkårligt tidspunkt. Det må være den
> test du burde have lavet inden du valgte leverandør.

En sådan test giver kun et øjebliksbillede, og det er ikke det man bør
basere sit valg af ISP på.

Mvh haa.

Fra : Morten Boysen

Dato : 20-07-01 09:55

"Henrik Aarfeldt" <haa@orangedk.com> wrote in message
> En sådan test giver kun et øjebliksbillede, og det er ikke det man bør
> basere sit valg af ISP på.

Så kan man foretage testen flere gange. Hvis kort svartid på support er
afgørende for ens valg af udbyder, så bør man i allerhøjeste grad basere
sit valg dette.

--
Morten Boysen

Fra : Max Nordlys

Dato : 20-07-01 10:16

>Så kan man foretage testen flere gange. Hvis kort svartid på support er
>afgørende for ens valg af udbyder, så bør man i allerhøjeste grad basere
>sit valg dette.

En god udbyder kendetegnes ved at man slet ikke har brug for support.
Blot min mening!

//Max Nordlys

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-07-01 16:18

On Fri, 20 Jul 2001 11:16:13 +0200, Max Nordlys <me@privacy.net>
wrote:

>En god udbyder kendetegnes ved at man slet ikke har brug for support.
>Blot min mening!

Nej, det er hvad gode kunder kendetegnes ved.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Morten Boysen

Dato : 21-07-01 12:50

"Max Nordlys" <me@privacy.net> wrote in message
> En god udbyder kendetegnes ved at man slet ikke har brug for support.
> Blot min mening!

Support dækker over mange ting. Udover det kan skyldes problemer med
ISP'ens udstyr, så skal der også løses problemer hos kunden, og der skal
svares på forskellige forespørgelser. Rent faktisk er det første, det
der bruges mindst tid på.

--
Morten Boysen

Fra : Cannonfodder

Dato : 20-07-01 09:40

> [...]
> på support hos alle udbyderne på et vilkårligt tidspunkt. Det må være den
> test du burde have lavet inden du valgte leverandør.

Ja, jeg kunne ringe ind en dag hvor det rigtig regner...

Fra : Rohleder

Dato : 20-07-01 09:27

> at jeg ikke havde fri kobber og jeg ville ikke vente til August for at få
> det hos jer. Men det kan da være at jeg skifter tilbage engang...

August... hehe dream on !
Godt nok er der blevet indgået en aftale med TDC, men der går lang tid.

Her er min historie om CC.

Firmaet ville ofre os en ADSL forbindelse, istedet for vores isdn linie
fint fint. Fik at vide der intet problem var for mig i min blok, fik leveret
pakket med router og haløj, og en data ikke så langt ude i fremtiden.

Dagen kom, og teknikkeren dukkede op men det viste sig at der havde været
brand nede under vores lejlighed, og de skulle være 2 mænd til at
genetablere føringsvejen. Ok man kan jo ikke gardere sig mod den slags.
Og det var egenlig også meget heldigt, for vi fik tilbudt en størrre
lejlighed
bare en blok væk. Ringede til CC som gav informationen vidre til TDC.

Øv, i den nye blok var der ikke kobber nok.... skod !
Nå hørte jo så lidt om aftalen omkring at TDC skal dele deres kobber
snart, men efter lidt ringen til CC som gav et bud på at det nok først kunne
blive omkring NOVEMBER..

TDC har så lige fået 30 kunder mere fra mit arbejde

/Rune

Fra : Cannonfodder

Dato : 20-07-01 09:39

> [...]
> Nå hørte jo så lidt om aftalen omkring at TDC skal dele deres kobber
> snart, men efter lidt ringen til CC som gav et bud på at det nok først

November, hvornår var det du fik det tilbud?

Fra : Rohleder

Dato : 20-07-01 11:24

"Cannonfodder" <einhorn@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> kunne
>
> November, hvornår var det du fik det tilbud?

forgårs.... det var så ikke mig men min it-chef fra arbejdet

/Rune

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-07-01 18:01

Cannonfodder <einhorn@wanadoo.dk> wrote:

> kunne
>
> November, hvornår var det du fik det tilbud?

Birkerød kommer også først til September...

--
René

Fra : KokAmok

Dato : 30-07-01 22:39

Jubiiii! Nu virker min ADSL fra Orange endelig. Nå næsten da. Jeg har en
1024 linje, men den kører ikke meget bedre end en 512. Jeg har højest
downloaded med 55 i gennemsnit.
Orange siger at de arbejder på problemet. hmmmmmmmmmm

Fra : Andreas

Dato : 31-07-01 14:00

On Mon, 30 Jul 2001 14:38:43 -0700, "KokAmok" <kokamok3@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>downloaded med 55 i gennemsnit.
>Orange siger at de arbejder på problemet. hmmmmmmmmmm

Det er da altid noget - betyder formodentlig at den langsomme
hastighed du har downstream ikke er permanent.
Du burde kunne opnå en hastighed på lige under det dobbelte af hvad du
har nu - altså omkring 90-110 kB/sec. - det er ihvertfald det jeg har
med en tilsvarende bredbåndslinie hos TDC.

--
Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra : Kate

Dato : 25-08-01 21:06

"Cannonfodder" <einhorn@wanadoo.dk> wrote in

<klip>
> Du er heldig
> Du ikke behøver support (det tager en evighed at komme igennem og
> de fortæller en det samme igen og igen. Men det gør alle de vel
> alle sammen??)

Så er jeg åbenbart mere heldig end man har lov at være
Jeg blev ved bestillingen lovet 2 måneder. Det blev overholdt med 5
dage til den gode side. Jeg fulgte vejledning som fulgte med modemmet
til punkt og prikke og var på med det samme. Jeg kunne ikke få kontakt
til news + mail server. Et opkald til kundeservice, hvor de iøvrigt
svarede rimeligt hurtigt, ved første opkald var ventetiden ca. 4-5 min.
Her blev det opklaret at der var en fejl i brevet med oplysninger om
news og mail. jeps, jeg kunne modtage mail (lavede en test fra min
hotmail) og jeg kunne finde en news server.
Dagen efter opdagede jeg at det peb og hylede og klikkede i tlf. jeg
ringede til Kundeservice igen, ingen ventetid overhovedet. Damen/pigen
ville fejlmelde telefonen fordi jeg forklarede hende hvordan jeg havde
sat filter på og det var sådan som det var beskrevet i papirne.
Dagen efter rodede jeg selv med filtrene og så holdt telefonen op med
at skabe sig.
Nu har jeg så kun haft min ADSL i lige over en uge, men tilgengæld har
jeg været på ml 5-8 timer pr. dag siden. (Godt jeg har ferie så jeg kan
nyde min forbindelse)
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Bjarke Larsen

Dato : 26-08-01 18:44

Det er rigtig dejligt at se at der er andet end brokhoveder her i gruppen

Jeg har da haft mine problemer med min ADSL+ ved Orange, men nu virker det
uden problemer.
Jeg har prøvet at vente i lang tid (½time), men de fleste gange er det
aldrig mere end 5 min. Det er nok et spørgsmål om at ringe på det rigtige
tidspunkt