MS Windows
briani 27239
taster
Fra : Hans Houmøller

Dato : 31-01-08 01:07

Hjemmet her har 2 pc'ere med Windows Vista. På den ene kan man ved at
holde windows- og backslashtasten nede for de aktiverede programmer til
at vises på skrå på skærmen. Det kan man ikke på den anden.
er der noget man kan gøre ved det?
Hans

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 31-01-08 19:25

Hans Houmøller:
> [...]
> windows- og backslashtasten nede for de aktiverede programmer til at vises på
> skrå på skærmen. Det kan man ikke på den anden.

Har vist noget at gøre med, hvilken version af Vista det er, plus noget
med grafikkort og Aero?

...::JMJ::..

Fra : Hans Houmøller

Dato : 31-01-08 22:24

...::JMJ::.. skrev:
> Hans Houmøller:
>
> Har vist noget at gøre med, hvilken version af Vista det er, plus noget
> med grafikkort og Aero?
>
> ..::JMJ::..

Tak for svar. Jeg checker det.
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 31-01-08 23:53

min version er Windows Vista Home Premium, hvis det oplysningen kan
bruges til noget.
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 31-01-08 23:59

Hvad er Aero?
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-08 00:08

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er Aero?
> Hans

Det er bl.a andet det der vipper billedet
Højreklik på Skrivebordet og vælg personlige indstillinger
Vindues farve og udseende Åbn klassisk visning
vælg Aero så kan du skråstille de åbne programmer

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Hans Houmøller

Dato : 01-02-08 00:21

Tak for rådet - jeg prøver!
Hans

Fra : Rado

Dato : 01-02-08 07:59

On Thu, 31 Jan 2008 23:58:51 +0100, Hans Houmøller
<hanshoumoller@mail.dk> wrote:

>Hvad er Aero?
> Hans

Engelsk for "varm luft"

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Ole Bole

Dato : 01-02-08 10:22

> Engelsk for "varm luft"

LOL

Fra : Hans Houmøller

Dato : 01-02-08 14:35

Det er grafik kortet der er problemet her, så jeg lader den varme luft
stige opad.
Tak for svarene.
Hans