MS Windows
briani 27239
Reparation af Vista
Fra : Mort1s1

Dato : 28-01-08 11:43

Kan man med Vista, på samme måde som med XP køre reparation af programmet
fra program-CD'en?

Mort1s1

Fra : Jim

Dato : 28-01-08 11:51

"Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man med Vista, på samme måde som med XP køre reparation af programmet
> fra program-CD'en?

Har du forsøgt at starte op med CD'en i drevet?

Fra : Mort1s1

Dato : 28-01-08 12:37

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen
> "Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Har du forsøgt at starte op med CD'en i drevet?

Ja - jeg har haft CD'en i drevet, men den giver ikke, som i XP, tilbud om ar
reparere installationen, her er tilbuddet rep. hvis der er startpronlemer,
test af hukommelse m.fl.
Mit problem er at IE 7 er meget ustabilt, og IE er jo en del af Vista
installationen.

Mort1s1

Fra : Jim

Dato : 28-01-08 13:51

> [...]
> startpronlemer, test af hukommelse m.fl.
> Mit problem er at IE 7 er meget ustabilt, og IE er jo en del af Vista

Afinstaller IE7 og geninstaller via IE7's egen side.
Download først:

http://www.microsoft.com/danmark/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

Mvh.

Fra : PV Jørgensen

Dato : 28-01-08 18:08

Prøv i første omgang at disable tilføjelsesprogrammer, f.eks Quickfind. Det
hjalp MEGET på stabiliteten her hos mig.
--
Hilsen
Paul Verner

Fra : Lars E. P.

Dato : 29-01-08 12:14

Mon, 28 Jan 2008 12:37:20 +0100, skrev "Mort1s1" <wema@mail.dk> :

>Mit problem er at IE 7 er meget ustabilt, og IE er jo en del af Vista
>installationen.
>
>Mort1s1

Hvis den også findes i Vista, så prøv:

Internetindstillinger > fanen Avanceret > Knap Nulstil

Hilsen Lars

Fra : Ole Bole

Dato : 28-01-08 11:51

"Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man med Vista, på samme måde som med XP køre reparation af programmet
> fra program-CD'en?
>
> Mort1s1

Ej fattet, så uddyb venligst spørgsmålet.

Fra : Jørgen E.

Dato : 29-01-08 01:18

"Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man med Vista, på samme måde som med XP køre reparation af programmet fra
> program-CD'en?

Det kan du godt, endda lidt mere avanceret :
http://www.windowsvista.windowsreinstall.com/vistahomebasic/index.htm

det er nok denne :
http://www.windowsvista.windowsreinstall.com/vistahomebasic/repairstartup/repairstartup.htm

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 20:02

"Jørgen E." <je-2@post.cybersity.dk> skrev i meddelelsen

> "Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det kan du godt, endda lidt mere avanceret :
> [...]

Hvor ser du det avancerede svar henne i de 2 link??

Hans spørgsmål gik på følgende:
[...]

I dine link er der netop kun rep at startproblemer, gendannelse til
tidligere version, hukommelsestest og den slags.
Der er ikke mulighed for som i XP at få udskiftet/geninstalleret alle
systemfilerne.

BG

Fra : Mort1s1

Dato : 07-02-08 18:17

<-= ? =-> skrev i meddelelsen

> [...]
> tidligere version, hukommelsestest og den slags.
> Der er ikke mulighed for som i XP at få udskiftet/geninstalleret alle

Hvad gør man så - Der er jo ikke meget ved at skulle geninstallere Vista,
slet ikke min udgave, som er en opdatering til XP, d.v.s. at både XP og
Vista skal geninstalleres.

Mort1s1