MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Husker i søge felt skal fjernes
Fra : Per Pedersen

Dato : 27-01-08 20:14

Hej

I feks. google husker den tidligere intastede ord, hvordan ændre jeg det, så
den ikke husker disse.
Det er vista jeg bruger.

MVH

Per

Fra : Ole Bole

Dato : 27-01-08 21:29

"Per Pedersen" <per.p@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> I feks. google husker den tidligere intastede ord, hvordan ændre jeg det,
> [...]

i xp skal man markere ordet og trykke delete

Fra : mogens

Dato : 27-01-08 19:02

Således gøres det i WinXP med IE7:

Kontrolpanel\Internetindstillinger

* Sletning af allerede foretagne indtastninger

..Generelt\Browserdata\<Slet...>
....Formulardata\<Slet formularer...>
....<Luk>

* Fravalg af optagelse af fremtidige indtastninger

..Indhold\Autofuldførelse\<Indstillinger>
....[Fjern flueben] Formularer
....<OK>

<OK>

Det er sikkert det samme for Vista, da det er en IE7-indstilling.

Hilsen Mogens