MS Windows
briani 27239
Fra : Thomas

Dato : 27-01-08 09:38

Hej

Mine forældres Windows XP Pro er begyndt at bede om loginpassword en gang om
måneden. Det hele startede med at min far, for sjov, prøvede at sættes
password på brugerkontoen Admin. Han fortrød dog og slettede derefter
passwordet under opsætningen af brugerkonti. Nu bliver han nød til at
oprette password og derefter slette selvsamme password én gang om måneden,
fordi han får en meddelelse om at nu er der f.eks. 14 dage til passwordet
skal fornys.

Er der nogle der ligge inde med en løsning på dette problem???
--
På forhånd tak.
Thomas

Fra : erik_ja@mail.tele.dk

Dato : 27-01-08 09:45

Thomas wrote:
> [...]
> skal fornys.
>
> Er der nogle der ligge inde med en løsning på dette problem???

Hvis du havde set lidt tilbage i ng'e havde du set dette:

Peter wrote:
> 1.
> Click Start, click Run, and type control userpasswords2.
>
> 2.
> Clear the Users must enter a username and password to use this
computer check box.

> 3.
> Click Apply.
>
> 4.
> Enter the user name and password you wish to automatically log on
with, and then click OK.

> 5.
> Click OK again and you're all done.

Og hvis du ikke brugte password før, skal du heller ikke bruge det nu

Fra : Thomas

Dato : 27-01-08 10:06

Hej

Tak for det hurtige svar.......
Jeg er desværre dårlig til at søge i nyhedsgrupperne - jeg skal nok prøve en
anden gang.

TAK!