trådløs router -hvilken?
Fra : Jakob Færch-Jensen

Dato : 30-01-08 09:28

Hej,
Jeg skal sætte et trådløst netværk op hos min kæreste, som skal bruges
af hendes msi megabook og min (kommende) Macbook, og skal bruge en
router til max en plov -men jeg har ikke den store erfaring med
trådløse netværk, så hvilken router skal jeg gå efter? Den skal kunne
dække hendes 48m2 2v'er, uanset om vi er i soveværelset, køkkenet
eller stuen (eller toilettet, for den sags skyld..) og må gerne have
http interface, da jeg er vant til det fra min egen linksys router
(kablet, dog).
Hvilke andre features er det smart at se efter? Udover at den
naturligvis gerne må understøtte både 802.11b, g, n og hvad det ellers
hedder..

Mvh. Jakob

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-01-08 20:04

"Jakob Færch-Jensen" <onkelond@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg har denne:
og den virker ganske udemærket og dækket et hus på et par hundrede
kvadratmeter (incl.1. sal).
Den var nem at sætte op osv, og har et noget bedre dækningsområde, end jeg
havde med min tidligere router.

Kurt