skod linksys
Fra : SB

Dato : 29-01-08 20:21

Serveren 192.168.1.1 på Linksys BEFSR41 kræver et brugernavn og en
adgangskode.

Advarsel! Denne server anmoder om, at dit brugernavn og din adgangskode
sendes på en ikke-sikker måde (grundlæggende godkendelse uden en sikker
forbindelse).

kan godt komme ind, men ikke foretage ændringer der
har aldig oprettet kode for at kunne foretage ændringer i port triggering.
osv.
har prøvet at resette den, samme resultat, ber' stadig om PW

nogen der har en god ide?

Søren

Fra : Jacob

Dato : 29-01-08 20:24

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse

> nogen der har en god ide?

Har du prøvet at skrive admin i brugernavn og admin i kodeordet?

Jacob

Fra : SB

Dato : 29-01-08 21:07

"Jacob" <jacob@removebastard.dk> skrev i en meddelelse

> "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at skrive admin i brugernavn og admin i kodeordet?
>
> Jacob

jeps, ingen forskel, kan stadig ikke ændre op opsætningen

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-08 21:59

Jacob wrote:
> [...]

Så prøv ikke at skrive noget i brugernavn, og admin i PW.

mvh Ebbe

Fra : SB

Dato : 30-01-08 20:46

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> Så prøv ikke at skrive noget i brugernavn, og admin i PW.
>
> mvh Ebbe

Har prøvet....
loggede på med 192.168. osv /management/htm

der bad den også om koden, lod den stå blank 3 gange før den gik i rød, men
sjov nok, nu ber den ikke mere om en kode, selv om det ud fra det andet
aldrig blev accepteret uden PW

underlig ting

Søren

Fra : brian

Dato : 29-01-08 20:52

On Tue, 29 Jan 2008 20:21:04 +0100, "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> wrote:

> [...]
>osv.
>har prøvet at resette den, samme resultat, ber' stadig om PW

godt komme ind ? men ikke rette noget ?
hvis jeg forsøger at logge ind i min BEFW11S4 V4 uden pass så bliver
jeg ikke lukket ind.

Men linksys bruger til min brugernavn admin og pass admin indtil den
bliver ændret så måske det er det samme til din når der nu ikke er
rettet i det.

Det er det også i din
se i manualen til din boks (hvis den da ikke kommer med alternativ
firmware fra ex. TDC)

http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=DK%2FLayout&cid=1126197019642&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=1964217705B24

HVis passworded er ændret på et eller andet tidspunkt så må du factory
resette og det kan du læse i manual eller link over dette

hilsen
brian