Blend duration i firefox
Fra : Peter Vesth

Dato : 26-01-08 08:27

Hej gruppe

Kan en af jer fortælle mig, hvordan man får en blend duration til
at virke i firefox.

Den jeg har lavet virker i IE7, men virker ikke i FF.

Se www.vesth-leidecker.dk under menupunkt "blendduration".

Mvh

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Vesth

Dato : 26-01-08 10:46

Peter Vesth wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej gruppe
>
> Kan en af jer fortælle mig, hvordan man får en blend duration til
> at virke i firefox.

Jeg har lavet om på siden, så linket til blendduration er nu
www.vesth-leidecker.dk/indexblend.htm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-08 10:58

Peter Vesth skrev:

> Jeg har lavet om på siden, så linket til blendduration er nu
> www.vesth-leidecker.dk/indexblend.htm

Siden virker ens i Opera 9, IE 6 og FF 2.

--
Bertel

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 26-01-08 13:16

Peter Vesth skrev:

> Jeg har lavet om på siden, så linket til blendduration er nu
> www.vesth-leidecker.dk/indexblend.htm

Du bruger en Microsoft-specifik filter-egenskab,
som ingen andre browsere forstår. Det bedste
du kan håbe på er overblænding i IE og øjeblikkeligt
billedskift i andre browsere. Det sidste opnår du
ikke med den seneste reinkarnation af dit script.
Jeg ser kun det samme billede i Firefox. Årsagen skal
findes i scriptet. Firebug siger "Image1 not defined".

Hvis du skal have hjælp til debugging af dit script,
må du nok henvende dig i clientside-gruppen.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Peter Vesth

Dato : 26-01-08 16:57

Hej

Tak for meget brugbare svar. Jeg tænkte at det kunne være fordi FF kører
W3 standard, og IE kører deres eget lille løb, og har så måttet vælge en
anden løsning, som virker i FF og IE.