Hvide links
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-01-08 15:30

Hej

Kan nogen forklare, hvorfor links'ne er usynlige/hvide (i brødteksten) her:

http://www.kulturhus.kk.dk/kulturvesterbro/arrangementer/grenselandet-en-billedrig-beretning-om-at-miste

Indtil videre ser det ud til fejlen kun optræder i Vista/IE7.

Det har ikke noget at gøre med den class, der er tilknyttet, for jeg har
prøvet at fjerne den.

Systemet er Plone og jeg har ikke den store indflydelse på justeringer, men
jeg tænker det er en generel fejl, jeg kan melde videre.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-01-08 15:41

> Det har ikke noget at gøre med den class, der er tilknyttet, for jeg har
> prøvet at fjerne den.

Ok, det har nok noget at gøre med den, men systemet er skamlåst og class
kommer på automatisk, så jeg kan ikke gøre noget.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Martin

Dato : 25-01-08 16:19

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
>
> Systemet er Plone og jeg har ikke den store indflydelse på justeringer,
> men jeg tænker det er en generel fejl, jeg kan melde videre.

På linje 227 i filen subsite_local.css der står

a {
color: #9a001e;
}

Hvilket er rigtigt, men IE har det med at tabe farven, hvis ikke det er
en hover med ind i billedet, så prøv at ændre til

a, a:hover {
color: #9a001e;
}

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-01-08 16:52

> [...]
>
> Hvilket er rigtigt, men IE har det med at tabe farven, hvis ikke det er en
> hover med ind i billedet, så prøv at ændre til

Det lyder fornuftigt. Jeg giver tippet videre.

Tak for hjælpen!

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-02-08 22:11

> Det lyder fornuftigt. Jeg giver tippet videre.

Og tippet har virket, så endnu engang tak.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/