Map editor til Windows XP
Fra : Jakob

Dato : 22-01-08 10:42

Hej

Jeg skal høre, om I kender en god Map editor, der fungerer sammen
med Windows XP?

Jeg plejer at bruge Map This derhjemme, men vi bruger Windows XP
på min arbejdsplads, og jeg har læst, at Map This kun fungerer
med Windows 95.

På forhånd mange tak for hjælpen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : tage jørgensen

Dato : 22-01-08 11:47

Jakob wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Jeg plejer at bruge Map This derhjemme, men vi bruger Windows XP
> på min arbejdsplads, og jeg har læst, at Map This kun fungerer

efter lidt søgen på nettet fant jeg et program som ligner det du
bruger. har ikke selv nået at prøve det.

Handy Image Mapper Setup

Det er udviklet af SilverAge Software, Inc. (SilverAgeSoftware.com)
og er freeware

This installation was built with Inno Setup:
http://www.innosetup.com

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 22-01-08 18:48

Jakob skrev:
> [...]
>
> Jeg plejer at bruge Map This derhjemme, men vi bruger Windows XP
> på min arbejdsplads, og jeg har læst, at Map This kun fungerer

Har de fleste HTML-tekstseditorer ikke sådan én indbygget?
HomeSite har i hvert fald og jeg mener også at huske at
både TSW Webcoder og Stones Webwriter har det?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-01-08 21:52

Jakob wrote:

> Jeg plejer at bruge Map This derhjemme, men vi bruger Windows XP
> på min arbejdsplads, og jeg har læst, at Map This kun fungerer
> med Windows 95.

Hvor har du læst det sludder? Jeg har WinXP Pro og jeg har ikke nogen
problemer med MatThis:

http://hjemmesideskolen.dk/files/mpths131.exe

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk