fylde boksen ud
Fra : Leonard

Dato : 21-01-08 12:21

Her: http://vmm.162.dk/udlejning.php?id=1
er det meningen, at der skal komme et stort billede frem, når der
klikkes på et af de små i højre side.

I min IE6 er der fint plads til det store billede og det vises, men det
forsvinder når musen føres væk fra det lille billede.
I min FF er baggrunden ikke langt nok nede, så det store billede kommer
til at hængen nedenfor.
Min Opera vil ikke være med til at floate de små billeder til højre for,
så de ryger under pladsen til det store.

Hvordan får jeg det til at blive vist nogenlunde ens i alle browsere?

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-01-08 14:53

Leonard skrev:

> Hvordan får jeg det til at blive vist nogenlunde
> ens i alle browsere?

Prøv med height på #baggrund{}

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Martin

Dato : 21-01-08 17:29

Leonard wrote:
> [...]
> så de ryger under pladsen til det store.
>
> Hvordan får jeg det til at blive vist nogenlunde ens i alle browsere?

du kan sætte en
lige efter din slutning af din logo div

Så ser det helt korrekt ud (mmmm elsker firebug, det er nu skønt at man
kan rette i en kode helt uden at downloade sitet først)

Fra : Leonard

Dato : 21-01-08 18:47

On Mon, 21 Jan 2008 17:28:31 +0100, Martin wrote:

> du kan sætte en
> lige efter din slutning af din logo div

Jep, det gjorde tricket i IE6 og FF, men:

er stadig et problem.