Proxy server i Danmark
Fra : Bo

Dato : 30-01-08 12:51

Hej - Jeg skal bruge en stabil Proxy server i Danmark, jeg har søgt og
søgt, men ikke fundet andet end 1 hvor browseren frøs, da jeg begyndte
at bruge den, jeg bor i GR og har ikke adgang til danske TV, fordi min
IP-adresse er forkert. Jeg får den besked af danske TV at jeg skal
kontakte min administrator - det er mig selv.
Hvem kan hjælpe ?
vh Bo

Fra : Peter

Dato : 04-02-08 23:48

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du kan jo se om nogen af disse kan bruges:
http://www.aliveproxy.com/proxy-list/proxies.aspx/Denmark-dk

PeterB

Fra : Bo

Dato : 05-02-08 00:49

On 5 Feb., 00:47, "Peter" <doc_0...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> IP-adresse er forkert. Jeg får den besked af danske TV at jeg skal
> kontakte min administrator - det er mig selv.

Når jeg forsøger at tjekke, får jeg denne meddelelse:
An error has occurred processing the request...

Unable to contact site myip.dk
Press 'Refresh' on your browser to try again.
Proxy v4.14 (Release)
jeg prøver også CMD ping .....