Rungstedlund
Fra : Kaj Olander Pedersen

Dato : 25-01-08 17:38

Hej.
Er der nogle der ved noget om Rungstedlund findes.
Jeg ved at der har været en gård der engang. Der var en staldkarl på gården
i 1878. Som hedder Lauritz Christiansen.
Eller hvis der er nogle der kan hjælpe mig med de personer som jeg søger
oplysninger på. Se på http://kaj.o.pedersen.homepage.dk/
Mvh.
Kaj Olander Pedersen

Fra : twinie

Dato : 25-01-08 18:50

> Er der nogle der ved noget om Rungstedlund findes.

Hvis du søger med google, vil du finde en del omkring Rungstedlund, -
f.eks.:

http://da.wikipedia.org/wiki/Rungstedlund
http://www.isak-dinesen.dk/dansk/museer1.html

mvh Jette.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-01-08 09:42

twinie wrote:

> Hvis du søger med google, vil du finde en del omkring Rungstedlund, -
> f.eks.:
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Rungstedlund
> http://www.isak-dinesen.dk/dansk/museer1.html

which has now been turned into a museum.<<

Gå fra Rungsted Kyst st til Rungstedlund, Park/Anlæg, Hørsholm.
Det tager ca. 15 min., Afstand: ca. 1,2 km at gå dertil.

eller bus 375

Hugh W

Fra : Kaj Olander Pedersen

Dato : 26-01-08 10:34