Dødsmarcher=minerydning, ej kz-flugt(Frodo~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-08 17:32

Dødsmarcher=minerydning, ej kz-flugt(Frodo-løgn)

"Overført fjendtligt personel" kaldte Den Danske Brigade de tyske
ingeniørsoldater som vi brugte som kanonføde til minerydning.

Ved denne af briterne opfundne fejl-terminologi kunne vort land bryde
konventionerne om, at krigsfanger ikke må bruges til minerydning. Dansk
krigsforbrydelse er soleklar.

Mange andre steder ryddedes miner i 1945-46 og intetsteds i Europa var
tabstallene så morderiske, så enorme som når Den Danske Brigade, under
instruks af britiske officerer, var ansvarlige.

Danmark havde ikke blod på fingrene. Vor senere ombudsmand, advokat_Stefan
Hurvitz, skulle være observatør ved Nyrnberg Domstolen så vi ved vort
retsopgør kunne få blod på fingrene og indføre grusomme regler med
tilbagevirkende kraft og rigtig solidarisk FÅ BLOD PÅ FINGRENE

Derved blev vi en solidarisk, konventionsbrydende allieret og godkendt af
USA&UK.

Danskernes værre-end-nazi grusomhed bestod bl.a. i at vi sultede vore fangne
ingeniørsoldater og vi truede de sultrystende teenagere med dødsstraf, hvis
ikke de hver ryddede 5 miner i timen og efterfølgende gik DØDSMARCH over
minefeltet - hvilket 150-200 døde af, og et større antal lemlestedes, blev
krøblinge og blinde. Dette skete i fredstid, og så grimt
krigsforbryder-svineri har nazierne aldrig begået. Men UK fik givet os blod
på fingrene, så vi kunne anerkendes som allieret

Italien blev lige så hurtigt anerkendt som allieret og kom i FN og NATO ,
uden at skulle begå så skingre krigsforbrydelser og uden så skingert et
retsopgør som danskernes.

De havde endda kæmpet sammen med tyskerne i mange år i krigens start - var
vor sabotørdilletanteri overhovedet af værdi som kriterium for anerkendelse?

Når kz-lejre blev forladt af tyskerne, fordi Den Røde Hær var ved at nå
frem, så fik fangerne valget mellem at blive og blive misbrugt af russerne
eller marchere med tyskerne. Næsten alle valgte det sidste og af
uforklarlige (lodret løgnagtige? ) grunde kaldes det "dødsmarcher" ?

Frodo Nifinger kan ikke forstå, at tyskerne gad passe på deres værdsatte
arbejdsfanger "trækdyr" og medtog dem ind i det omsider jødefri Tyskland.

(Frodo har søgt at vitse at der skulle være misforhold mellem at tyskerne
medtog jøder tilbage ind i deres fædreland, som om kz-rædsler og tysk brug
af jøde-arbejdskraft til oprustningsformål nogensinde var motiveret af
racistisk etnisk cleansing)

Selvfølgelig var tyskernes humanisme aldrig dårligere end danskeres. Racisme
vejede ikke tungt, da man efter at have bekostet hospitalsbehandling på
hel-jødiske Anne Frank i polsk kz, sendte hende med tog til tyske Bergen
Belsen, selvom hun ikke var gammel nok til at være af værdi som
arbejdskraft, og ifølge eftertidspropagandaen derfor burde være gasset ved
ankomst til polsk kz.

Fra : N/A

Dato : 28-01-08 22:25

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-08 22:25

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 28 Jan., 17:32, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

<SNIP>

> [...]
> blod
> på fingrene, så vi kunne anerkendes som allieret

Der er ingen tvivl om at det ikke har været sjovt, at trampe rundt i
et mine felt.
Men at vi på den tid skulle have behandlet vores fangere værrer end i
kz-lejrne,
har jeg svært ved at forestille mig.

De teenagere der var ingeniørsoldater og som vi tvang ud i minefelter, som
der ikke var givet tid til at rydde ordentligt, kan ikke sammenlignes med
fængselsfanger.
De havde aldrig stemt på Hitler ved et demokratisk valg.
De var uskyldige og at vi brød krigskonventioner , dvs den danske stat var
krigsforbryder, er uundskyldeligt.
Læs Helge Hagemanns bog "Under tvang" som nu af DR2 TV fremstår som
uimodsigelig dokumentation
Din tillid til vore myndigheder i krigskaos i de vanvittige befrielsesdage
er ubehagelig og naiv.

Fra : SpookiePower

Dato : 29-01-08 13:28

Bo Warming wrote:

> [...]
> De havde aldrig stemt på Hitler ved et demokratisk valg.
> De var uskyldige og at vi brød krigskonventioner , dvs den danske stat var

Bare fordi de var tvunget i krig, betyder da ikke at man skal tage
på dem med fløjlshandsker. De var en del af besættelsesmagten, og
dermed fjenden, set med mine øjne.

Der er sikkert også mange amerikanske soldater der aldrig har
stemt på Bush, og bare ønsker at komme hjem. Er de også uskyldige,
selvom de dræber folk i Irak/Afghanistan.

På den måde kan man vel næsten få alle soldater, ind under "at være
uskyldig".

> Læs Helge Hagemanns bog "Under tvang" som nu af DR2 TV fremstår som
> uimodsigelig dokumentation

Det er sikkert en god bog, og ikke utænkeligt at jeg vil læse den med tiden.

> Din tillid til vore myndigheder i krigskaos i de vanvittige befrielsesdage
> er ubehagelig og naiv.

Jeg mener der er ting, som er værd at kæmpe for, og dø for.
At tingene måske gik hårdt for sig i slutningen/efter krigen,
er til at forstå. Der er formentlig mange menesker der har haft
et stort had til tyskerne, som de skulle af med. Jeg kunne nemt
forestille mig at der, der af ville opstå ubehagelig scener, og
jeg ville også kunne forstå det.

Nu er du jo selv temmelig glad for citater, så her kommer lige
et - I Krig og kærlighed, gælder alle kneb.....

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-08 00:31

> [...]
>
> Nu er du jo selv temmelig glad for citater, så her kommer lige
> et - I Krig og kærlighed, gælder alle kneb.....

Hvis man havde sprængt øjne, ben, arme og liv af 150+200 tyskere under
krigen så ville jeg have rost Den Danske Brigades frihedskæmperes
krigsindsats

Men tyskerne havde overgivet sig og DER VAR FRED

Du bifalder at man sparker en overvunden fjende i ansigtet mens han ligger
ned - øv.

Andre lande kunne rydde miner uden at bruge minerydderne som forsøgskaniner
efter en dag med fjernelse af mindt en mine hver femte minut.
De lande havde ikke vore supersadistiske tabs%er.

Ifølge GEneve og Haag konventionerne er der aldrig nogen undskyldning for at
bruge fanger til at rydde miner - det er krigsforbrydelse af værste slags.

Samtidig indførte vi dødsstraf MED TILBAGEVIRKENDE KRAFT - vi er eneste land
i verden med så super lorted etik, og i juralærebøger i Texas så jeg mit
lands triste berømmelse nævnt til skræk og advarsel for andre

Tro du bare at danskere er helgener - men husk at ærlighed varer længst.

REvisionisme flytter ikke meget - sket er sket - men man bliver lidt klogere
på livet.