Trayapp
Fra : Mona Pedersen

Dato : 29-01-08 15:30

Hej,
Jeg har installeret HP PSC 1600 All-in-One series. Og efter det har
jeg problemer, når jeg starter computeren, for der kommer et vindue
hvor der står Tray App - og dette vindue er svært at komme af med
igen.. næste gang jeg starter op, er det der igen og igen! - det
driver mig til vanvid!
Så ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at fjerne
filen?
1000 tak på forhånd!
vh Mona

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-01-08 15:49

On 29 Jan 2008 14:30:17 GMT, Mona Pedersen <monaogvagn@SAR8Jmail.dk>
(slet SAR8J) wrote:

> [...]
>hvor der står Tray App - og dette vindue er svært at komme af med
>igen.. næste gang jeg starter op, er det der igen og igen! - det

Prøv dette:

http://www.howtofixcomputers.com/bb/ftopic26151.html

<mlr>

Fra : Børge List

Dato : 29-01-08 15:50

Mona Pedersen (slet SAR8J) skrev:
> [...]
> driver mig til vanvid!
> Så ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at fjerne

Der er måske noget at hente her
http://www.howtofixcomputers.com/bb/ftopic26151.html