Crusial RAM
Fra : Erik Henrichsen

Dato : 15-07-01 12:46

Hej,

Er der nogen, der har erfaring med Crusial SDRAM eller DDR-SDRAM. Hvilket
kvalitetsnivaeu. Evt. henvisning til test. Kan de købe herhjemme eller er
man henvist til køb i UK?

mvh.
Erik

Fra : Bruun

Dato : 15-07-01 14:20

Hejsa,
"Erik Henrichsen" <e_henrichsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kvalitetsnivaeu. Evt. henvisning til test. Kan de købe herhjemme eller er

Jeg bruger 1GB (4*256 MB) PC133 CL2 Crucial SD-RAM. De kører stabilt og
godt. Jeg købte mine i USA, men du kan vist også finde forhandlere
herhjemme. Eller i England! Der kender jeg ikke prisniveauet. Tjek deres
side. De har ydermere en fed funktion som kan matche dit bundkort op i mod
hvilke moduler du skal bruge. Og så er der livstidsgaranti på =)

Da jeg købte sparede jeg omkring 1000,- i forhold til hvad den danske
forhandler skulle have. Og her er der beregnet moms incl.

Mvh Kim Bruun

Fra : Bruun

Dato : 15-07-01 15:54

Hejsa igen,
"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa,
> "Erik Henrichsen" <e_henrichsen@hotmail.com> wrote in message

Hvilket

Ohh ja, som Søren siger.. levering er i top. De anvender DHL. Og er meget
omhyggelige med at pakke varen godt og sikkert ind. (næsten for sikkert =) )

Mvh Kim Bruun

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 15-07-01 16:02

> [...]
>
> Ohh ja, som Søren siger.. levering er i top. De anvender DHL. Og er meget
> omhyggelige med at pakke varen godt og sikkert ind. (næsten for sikkert

Er det ikke FED?

// Søren

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 15-07-01 15:04

> Er der nogen, der har erfaring med Crusial SDRAM eller DDR-SDRAM. Hvilket
> kvalitetsnivaeu. Evt. henvisning til test. Kan de købe herhjemme eller er
> man henvist til køb i UK?

Hej, jeg har lige bestilt nogle SO-DIMM ram til min bærbare fra dem... Alt
hvad jeg kan sige er at service og kvalitet er superb. Har aldrig oplevet
noget bedre.

www.crucial.com

Bestil dem fra siden, og spar nogle gryn i forhold til danske priser
(afhængig af hvor mange du bestiller)...

Læs evt posten med "RAM til bærbare herover" hvor jeg også giver en lille
anmeldelse...

Go 4 crucial!

// Søren

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 19-07-01 15:45

hej

Tak for svarene. Har købt 2x256 MB PC 133 SDRAM og 2x 256MB SD-DDR. 161£
incl. alt. 4 dage om levering. Det synes jeg er billigt for kvalitets-RAM

mvh
Erik