MS Windows
briani 27239
2vejs synkroniseringsværktøj
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-01-08 16:06

Nogen der kender noget der fungerer godt?
Har brugt total commander men der går ged i det når man har for mange filer.
Så kan den pludselig ikke finde ud af der er ændret i en fil - så tager den
kun nye filer.

Det skal fungrer begge veje.
Der er selvfølgelig offline funktionen i Windows XP men den har jeg et
anspændt forhold til. Så alternativer er velkomne?

/Dennis

Fra : KsNa

Dato : 26-01-08 17:14

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er selvfølgelig offline funktionen i Windows XP men den har jeg et
> anspændt forhold til. Så alternativer er velkomne?

Jeg bruger programmet Allway Sync.

Mvh
kim

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 26-01-08 17:19

lør, 26 01 2008 kl. 16:05 +0100, skrev Dennis Pedersen:
> [...]
> Der er selvfølgelig offline funktionen i Windows XP men den har jeg et
> anspændt forhold til. Så alternativer er velkomne?

Jeg vil tro deltacopy kan det du ønsker. Den synker enda kun de dele af
filerne der er ændret.
deltacopy skulle efter sigende være en port af rsync som man kender det
fra unixverdenen.

Jeg har dog ikke prøvet deltacopy selv, men har brugt rsync indimellem.

/Andreas

Fra : Hans

Dato : 26-01-08 17:45

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> Der er selvfølgelig offline funktionen i Windows XP men den har jeg et
> anspændt forhold til. Så alternativer er velkomne?

http://dillobits.com/insync.html

Hans

Fra : Ole Bole

Dato : 26-01-08 19:34