MS Windows
briani 27239
lokalt netværk
Fra : Hans Houmøller

Dato : 26-01-08 03:43

Jeg har for nylig fået Windows Vista på 2 computere. Det er altsammen
fint og godt, MEN:
jeg kan ikke få de 2 pc'ere til at køre i netværk sammen og har ikke
haft gavn af hjælpeprogrammet i Win Vista.
Hvis nogen her kan hjælpe, bliver jeg da glad!
Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-01-08 07:16

Hans Houmøller skrev:

>jeg kan ikke få de 2 pc'ere til at køre i netværk sammen og har ikke
>haft gavn af hjælpeprogrammet i Win Vista.

måske
http://www.vistaguide.dk/nyheder/nyheder/article/3/guide-til-ne-1.html kan
hjælpe.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 31-01-08 01:08

Det hjalp desværre ikke! Kun en ting der stod på linket kan jeg
tilslutte mig: > En af de ting der ofte driller folk i Vista er at lave
et netværk,dette gælder især hvis en eller flere af mas

Hans