Erfaringer med Compro E800 TV tuner kort ?
Fra : Mads

Dato : 27-01-08 00:41

Hej

Jeg er på udkik efter et godt TV tuner kort som helst skal kunne
snuppe både analog og digital TV. Desuden skal det helst være
et PCI-Express kort, da det er der mit bundkort har bedst plads
til udvidelser.

Jeg er faldet over Compro E800 Hybrid PCI-E som lyder rigtigt
interresant, men jeg vil da lige tjekke her om der er nogen der
har erfaringer med kortet. Det er jo ret nyt og jeg synes ikke
jeg kan finde nogen test af det på nettet.

Alternativt vil jeg da også gerne høre om andre gode TV tuner
kort der kan opfylde nedenstående krav.

PCI-E ( evt PCI hvis der findes et specielt godt kort )

Analog og digital tuner

Hardware MPEG2 encoder

Kompatibelt med XP uden Media Center

Evt. dual tuner, men jeg har ikke kunne finde et eneste kort
med dual tuner og både digital og analog, så det er nok
for store krav jeg stiller der.
( med dual tuner mener jeg 2 tv tunere så der kan optages 2
programmer på samme tid som f.eks Hauppauge PVR 500 kan )

På forhånd tak for jeres tips og gode råd

mvh Mads