Pavilion -asus tvkort lyd?
Fra : towli

Dato : 26-01-08 13:17

Hej

Jeg har købt en brugt Pavillion med et Asus 7134 -tvkort.
Jeg brugte tidligere et Pinnacle tvkort og her skulle man tage lyden med et
lille jack og putte ind i lydkort indgangen.

Sådan et udtag er der ikke på Asus Tvkortet og jeg kan simpelthen ikke få
kortet til ta levere lyd i højttaler udgangen.

Der er trukket kabler far tvkortet inde i maskinen til frontpanelets
indput-coax indgange og S-video, men intet "lyd - ud".

Kan sådan et kort levere lyd direkte på bussen op til det ovenliggende
Soundblaster Audigy 2?

Skal det ikke nødvendigvis være forbundet med kabler?

/T

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 26-01-08 13:35

"towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Soundblaster Audigy 2?
>
> Skal det ikke nødvendigvis være forbundet med kabler?

Du skal vist nok forbinde det med et cd lydkabel:
http://www.tv-cards.com/messageboard/viewtopic.php?id=12161
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800006

Fra : towli

Dato : 26-01-08 13:43

Tak.!
Jeg fandt tilfældigt et setup-billede (i K!TV) hvor man kunne vælge
"internal audio" som source.
Og så virkede det. Så jeg tror svaret er at kortet godt kan levere lyd på
bussen...

/T

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:479b28ec$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...