MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvor er Outlook express?
Fra : Jørgen

Dato : 25-01-08 15:33

Jeg har lige fået min nye Vista maskine forsynet med en OEM Win XP i stedet
fot Vista.

Den gar Internet Explorer, men ikke Outlook Express. Hvor er den blevet af?
Den indeholder hjælp til at finde fejl i Outlook Express, min ikke hvordan
man installerer den - og hvor man får den fra.

Det er Windows P home edition, version 2002.
Kan I hjælpe mig?

Mvh Jørgen

Fra : Jørn Gilreiner

Dato : 25-01-08 15:51

"Jørgen" <laybourn@c.dk> wrote in message
> [...]
> hvordan man installerer den - og hvor man får den fra.
>
> Det er Windows P home edition, version 2002.

Tjek om den overhovedet er installeret...

Kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows
komponenter -> outlook express

Jørn

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-08 16:11

"Jørn Gilreiner" <gilreiner@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Tjek om den overhovedet er installeret...
>
> Kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows

Nej. Den er der ikke.
Men i den gamle PC. hvor jeg bruger OE lige nu, er den heller ikke nævnet i
Kontrolpanelet/fjern Programmer.
Hvad er dit forslag?
Jørgen

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-01-08 16:14

> [...]
> af? Den indeholder hjælp til at finde fejl i Outlook Express, min ikke
> hvordan man installerer den - og hvor man får den fra.

Den hedder Vista Mail nu.

Bjarne K.

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-08 16:26

> Den hedder Vista Mail nu.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Nåda. Jeg har lige fået ryddet maskinen for Vista. Det er sært, for
hjælpefunktionerne omtaler Outlook Express.

Hvis den ikke er i maskinen - hvad man må formode den ikke er - Hvilken
brovser kan jeg så hente - og hvor?

Jørgen

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-01-08 19:53

> [...]
> hjælpefunktionerne omtaler Outlook Express.
>
> Hvis den ikke er i maskinen - hvad man må formode den ikke er - Hvilken

Det er mig der sover. Læste kun det om din nye Vista maskine. Ikke at du
havde slettet Vista og installeret XP.

Og jo, det nye produkt hedder selvf. heller ikke Vista men "Windows mail"
Godt det er week-end

Bjarne K.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-01-08 16:27

Bjarne K. skrev:

>Den hedder Vista Mail nu.

i XP ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : _akadut

Dato : 25-01-08 17:59

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> "Jørgen" <laybourn@c.dk> wrote in message

> Den hedder Vista Mail nu.

To fejl i en sætning på fem ord. Det er ikke rekord, men tæt på.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-01-08 16:29

Jørgen skrev:

>Den gar Internet Explorer, men ikke Outlook Express. Hvor er den blevet af?

dukker OE op, hvis du skriver C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe i
Start > Kør og trykker på ok ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-08 17:07

af?

> dukker OE op, hvis du skriver C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe i
> Start > Kør og trykker på ok ?
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

BINGO
Der var den. Så har den været der hele tiden.
Tak for det.
Nu er der lidt bøvl med den udgående server, men jeg må fortsætte i morgen.
Middagsinvitation kl 18. Så klarer jeg det vist.
Nu har jeg også fået et ikon på skrivebordet, så jeg kan finde den igen.
Tak
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-08 16:42

"Jørgen" <laybourn@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan man installerer den - og hvor man får den fra.
>
> Det er Windows P home edition, version 2002.

Ligger den ikke i Start / Programmer?
Ellers kig i
Kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer -> tilføj/fjern windows komponenter
Og se om der mangler et flueben i outlook express
Ellers prøv at højreklikke på Internet Explorer og tjek mail programmet.
--
venlig hilsen / best regards
Bc