MS Windows
briani 27239
Hvad er dette
Fra : Jørgen

Dato : 25-01-08 12:49

Jeg får følgende besked en gang imellem
Jeg har prøvet at være inde på siden og hente programmet og når jeg har
kørt den får jeg at vide at hvis jeg vil slette det skidt den har
fundet, ´skal jeg købe programmet

Jeg mener ikke det kan være rigtig at Microsoft eller hvem det er laver
den slags ting
Hvordan kommer jeg af med den meddelelse

Problemet opstod efter at jeg havde formateret pcén
Jeg er lige blevet færdig med at formatere igen og meddelelsen kom mens
jeg opdaterede Norton antivirus og zonealarm

TJENESTEN MESSENGER
Meddelelse fra system til alertt
Stop immediate attention required
Windows has found chritical system errors
Download Registry cleaner from Key .com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-01-08 12:55

Jørgen skrev:

>Hvad er dette

messenger spam, deaktiver tjenesten messenger.
http://www.msn.dk/antispam/messenger/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : jopa

Dato : 25-01-08 13:13

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev
> Jeg mener ikke det kan være rigtig at Microsoft eller hvem det er laver
> den slags ting
> Hvordan kommer jeg af med den meddelelse

1.. Klik på Startknappen
2.. Vælg Kør...
3.. Skriv: "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" (uden gåseøjne og husk mellemrummet
efter LaunchINFSection)
4.. Klik Ok
5.. Messenger er væk
--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-08 13:24

jopa skrev:
> "Jørgen" <frieri@os.dk> skrev
>
> 1.. Klik på Startknappen
> 2.. Vælg Kør...
> 3.. Skriv: "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
> %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" (uden gåseøjne og husk mellemrummet
> efter LaunchINFSection)
> 4.. Klik Ok
> 5.. Messenger er væk
> -- Mvh. John
> www.web-graphic.dk
> www.johns-web.dk

1000 tak Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-01-08 13:24

Den 25-01-08 12.49 skrev Jørgen følgende:
> Jeg får følgende besked en gang imellem
> Jeg har prøvet at være inde på siden og hente programmet og når jeg har
> kørt den får jeg at vide at hvis jeg vil slette det skidt den har
> fundet, ´skal jeg købe programmet

Det skal du endelig ikke gøre, det er et fupprogram. Du bør straks
scanne din computer for virus og spyware med nogle rigtige antispyware-
og antivirusprogrammer. Fupprogrammet har muligvis installeret skidt på
din computer.

> Hvordan kommer jeg af med den meddelelse

Ivan og jopa har fortalt dig, hvordan du stopper tjenesten Messenger.
Bemærk, at du også skal have fjernet det program, du har hentet. Og en
bedre måde at stoppe tjenesten Messenger er ved straks at installere
Service Pack 2 fra Windows Update. Ud over at stoppe tjenesten, får du
lukket en masse sikkerhedshuller. Installér alle vigtige opdateringer,
som Windows Update tilbyder dig.

> Problemet opstod efter at jeg havde formateret pcén
> Jeg er lige blevet færdig med at formatere igen og meddelelsen kom mens
> jeg opdaterede Norton antivirus og zonealarm

Det første, man skal gøre efter en geninstallering, er at besøge Windows
Update og installere alle vigtige opdateringer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.